Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه مربوط به تسویه بدهی شرکت راه‌آهن بابت قیمت سوخت دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با تهاتر بدهی این شرکت بابت سوخت مصرفی لکوموتیو‌ها را ابلاغ کرد. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در نشست ۲۰ تیرماه، به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و همسو با تسویه بدهی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابت بهای سوخت دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با تهاتر بدهی این شرکت بابت سوخت مصرفی لکوموتیو‌ها موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، بدهی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مبلغ ۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تا پایان سال ۱۳۹۹، تسویه و شرکت‌های راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مکلف‌اند تسویه فی‌مابین را حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ در صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ خود اعمال کنند. / بازار برچسب ها: ابلاغ ، تهاتر ، بدهی راه آهن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ogy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ابلاغ تهاتر بدهی راه آهن پالایش و پخش فرآورده های نفتی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد