Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:21:11 GMT

فردا کمربندی شهر ساوه افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۲۹۶۳

فردا کمربندی شهر ساوه افتتاح می شود

تین نیوز

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: کمربندی شهر ساوه روز پنجشنبه با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی میرزایی عصر سه شنبه به ایرنا، گفت: نصب علائم ایمنی این مسیر بزرگراهی به طول ۲۱ کیلومتر در حال اجرا است و همزمان کار خط کشی و نصب نیوجرسی نیز در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: افتتاح این مسیر برای شهر ساوه یک تحول بزرگ محسوب می شود زیرا تردد کامیون های عبوری به سمت همدان از درون شهر ساوه ممنوع خواهد شد و بار ترافیک شهری نیز کاهش چشمگیری دارد که مایه آرامش شهروندان خواهد بود.

فرماندار ساوه همچنین گفت: فاز نخست این پروژه در دهه فجر سال ۱۳۹۸ افتتاح شد که ۷۵ هزار نفر از مردم مناطق شمال شهر ساوه از جمله شهرک های علوی، بهزیستی، آوینی و بسیج در قالب پنج شریان اصلی شهر از این طرح بهره مند شدند.

به گفته او، با افتتاح این مسیر، کامیون های عبوری از سمت پایتخت به طرف همدان باید از ورودی این بزرگراه (واقع در میانه های مسیر دسترسی شهر صنعتی کاوه به شهر ساوه) تردد و بعد از پلیس راه ساوه به همدان وارد جاده قدیم شوند.

شهرستان ساوه با بهره مندی از ۱۴۷ کیلومتر آزادراه و ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه شریان اصلی و ارتباطی میان مناطق شمالی به جنوب و مرکز به غرب کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور فرماندار ساوه کمربندی شهر ساوه شهر ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد