Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۴۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای ۴۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و بازدید از یک هزار و ۷۸۰ واحد صنفی در سطح شهر تهران خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه‌های ده‌گانه این پلیس از یک هزار و ۷۸۰ واحد صنفی بازدید کرده و به ۳۲ متصدی متخلف واحد‌های صنفی اخطار کتبی داده شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در این طرح ۱۵ واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح به ۳۲۳ شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحد‌های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پای کار است.

سرهنگ مرادی از شهروندان در خواست کرد: در صورت مشاهده واحد‌های صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس امنیت اماکن عمومی پایتخت فاصله گذاری اجتماعی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی صنفی متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز