Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی کاراته کای المپیکی کشورمان با اشاره به آماده سازی مناسب در ادوهای تیم ملی گفت: در المپیک توکیو ۲۰۲۰ برترین های جهان حضور دارند اما با تلاش و کوشش، مانند یک سرباز برای ایران مبارزه خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، سارا بهمن یار کاراته کای راه یافته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفتگو با کمیته ملی المپیک اظهار کرد: تا امروز اردوها زیر نظر کادرفنی به بهترین نحو ممکن برگزار و با توجه به نزدیک شدن به بازی های المپیک فشار تمریناتمان بیشتر شده است و تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا به توانایی واقعی خودمان دست یابیم و بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از زمانی که وارد رده سنی بزرگسالان شدم، تلاشم را برای کسب سهمیه آغاز کردم و طی دو سال بیش از ۲۰ مسابقه گزینشی المپیک را پشت سرگذاشتم و در نهایت با یاری خدا توانستم از طریق رنکینگ جواز حضور در المپیک را کسب کنم.

کارته کای المپین درباره شناخت از حریفان گفت: حریفانم در المپیک قدرتمندترین های دو وزن هستند یکی وزن خودم و دیگری وزن بالاتر که با هم ادغام شده ایم، با حریفان هم وزن خودم بارها مبارزه کرده ام و شناخت کافی از آنان دارم و برای شناخت چهارنفری که در وزن بالاتر هستند با کمک کادرفنی فیلم مبارزاتشان را آنالیز و تمریناتم را بر اساس آن برنامه ریزی کردیم.

بهمن یار درباره حمایت کمیته ملی المپیک اظهار کرد: خوشبختانه کمیته ملی المپیک همه تلاشش را برای فراهم کردن بهترین شرایط برای ورزشکاران انجام داده  است و همچنین با بازدید از اردوها نیز باعث دلگرمی و بالارفتن انگیره ما شدند که قدردانشان هستیم.

بانوی کاراته کای المپیکی کشورمان درباره شعار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو "همه برای ایران"  گفت: من و تمام ورزشکاران راه یافته به المپیک تمام تلاشمان را به کار می بندیم که نماینده شایسته ای برای ایران در المپیک توکیو باشیم و مانند یک سرباز برای کشورمان می جنگیم تا باعث افتخار ایران شویم و در واقع همانند شعار کاروان همه برای ایران تلاش می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سارا بهمن یار المپیک توکیو۲۰۲۰ سارا بهمن یار ورزشی کاراته کای برای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)