Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:44:26 GMT

حضور رادوشویچ در باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۳۰۲۷

حضور رادوشویچ در باشگاه پرسپولیس

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته وارد تهران شده بود، امروز در باشگاه حضور یافت.

رادوشویچ پس از جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی، امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل و ایمان حسین‌پور معاون حقوقی با دریافت بخشی از مطالبات خود و حل مسائل رقم خورده، از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت رادوشوویچ در آستانه دربی، برگ دیگری از اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس را رقم زد و خبر خوبی برای هواداران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

وضعیت مبهم رادوشوویچ برای بازی با استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال دربی استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران