Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته وارد تهران شده بود، امروز در باشگاه حضور یافت.

رادوشوویچ پس از جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی، امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل و ایمان حسین‌پور معاون حقوقی با دریافت بخشی از مطالبات خود و حل مسائل رقم خورده، از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر پیگیری‌های خبرنگار مهر، رادو ۶۸ هزار دلار از قراردادش را امروز دریافت کرد تا میزان پرداختی او نزدیک به ۶۰ درصد شود.

بنابراین رادو در آستانه دیدار فردا پنجشنبه پرسپولیس مقابل استقلال تهران روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست تا عملکرد حامد لک و هم تیمی‌هایش را در دربی نود و ششم پایتخت را تماشا کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۴۵ فردا پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5257993

منبع: مهر

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس دربی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو دربی علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تکواندو کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ برتر فوتسال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

وی گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان