Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@18:01:26 GMT

حمید مطهری اشاره ای به واریزی ها نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۳۴۶۷

در حالی که باشگاه پرسپولیس حدود 10 درصد از قراردادها را پرداخت کرد اما حمید مطهری در نشست خبری خود اشاره ای به این موضوع نداشت

به گزارش طرفداری، حمید مطهری هیچ اشاره ای به واریزی های امروز باشگاه پرسپولیس نکرد.

طی چند هفته اخیر به جز بازیکنان پرسپولیس که در دو مقطع به صورت جدی و به شکلی هماهنگ در فضای مجازی به مشکلات مالی باشگاه اشاره کردند، مربیان پرسپولیس نیز در مصاحبه های خود از بی پولی گلایه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی و حمید مطهری در چند مقطع در نشست های خبری خود به این موضوع اشاره کرده و حتی حمید مطهری در مصاحبه قبلی خود صراحتا مدیران باشگاه را مورد خطاب قرار داده و اعلام کرد مدیران باشگاه باید بیشتر از این ها تلاش کنند تا پول آن ها پرداخت شود.

اما جالب اینجاست مطهری امروز هیچ اشاره ای به واریز پول ها نداشت. همان طور که در جریان هستید امروز باشگاه پرسپولیس حدود 10 درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس را پرداخت کرد تا دریافتی اکثر مربیان و بازیکنان به 70 درصد رسیده و حتی برخی نفرات بیش از 85 تا 90 درصد دریافتی داشته باشند. اما نکته جالب اینجاست مطهری هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد و در نشست خبری قبل از دربی اعلام نکرد باشگاه بخشی از مطالبات را پرداخت کرده است.

به هر روی به نظر می رسد در تیم پرسپولیس فقط بخش دریافت نشدن پول ها از سوی بازیکنان و مربیان رسانه ای می شود و هنگامی که پولی دریافت می شود قرار نیست این موضوع به رسانه ها اعلام شود تا جایی که حتی باشگاه نیز خبر واریز پول را در رسانه رسمی خود منتشر نکرده است!

 

بیشتر بخوانید:

پرداختی بازیکنان پرسپولیس به 70 درصد رسید

 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با داوود عابدی: عنوان برترین ورزشکار قرن تنها برای جهان پهلوان تختی است فرهاد مجیدی فعالیت بازیکنان در اینستاگرام را محدود کرد دعوای صدا و سیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت کیلیان ام باپه تصمیم گرفته برای رئال مادرید بازی کند / الچرینگیتو نامه خداحافظی دوناروما با میلان: گرفتن برخی تصمیم ها دشوار اما لازم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشاره ای حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!