Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مطهری مربی پرسپولیس به جای یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دربی حذفی شرکت کرد

به گزارش طرفداری، حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت:

در ابتدا باید بگویم برخلاف انگلیسی‌ها که می‌گویند فوتبال مساله مرگ و زندگی است همیشه نگاه ما  به این شکل بوده که با همه قابل احترام رفتار کنیم چون در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس کار می‌کنیم و یاد گرفتیم به رقبای‌مان احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازی فردا هم باید بگویم که استقلال تیم قابل احترامی برای ماست و همیشه این رقابت بوده و خوب است این رقابت همیشه جوانمردانه باشد و اتفقات خوبی رقم بخورد و مردم از تماشای بازی لذت ببرند. تیمی که قهرمان لیگ شده و به فینال آسیا رفته همیشه این را بدانید که تمرکزش روی فوتبال است و موفقیت‌های ما هم دلیلش همین است که تمرکز ما روی فوتبال و مسائل فنی است. 

مطهری افزود:

فردا بازی سختی داریم و بچه‌های ما همیشه نشان دادند کارهای بزرگ انجام دادند و در خیلی از بازی‌ها با نفرات کامل حاضر نبودیم و تیم ما نشان داده به معنای واقعی تیم است و این را ثابت کردند و همه سعی دارند جور یکدیگر را بکشند و برای بازی فردا فکر می‌کنم چون یک بازی ویژه است قصد داریم یک فوتبال قابل احترام و در نهایت برد را تقدیم آنها کنیم و اتحادمان را حفظ می‌کنیم و مشکلاتمان را فراموش می‌کنیم و حق نداریم به آن فکر کنیم چون خیلی از هواداران ما روز و هفته و ماهشان با برد ما ساخته می‌شود و زندگی‌شان در شرایط بهتری قرار می‌گیرد. برای همین بازی سختی داریم و خیلی خوب استقلال را بررسی و آنالیز کردیم و امروز هم جلسه آخر آنالیزمان را داریم و سعی می‌کنیم همه موارد را از لحاظ تاکتیکی در زمین اجرا کنیم. همیشه به دنبال ارائه فوتبال قابل احترام و دیکته کردن تاکتیک‌مان در زمین هستیم و فردا در بازی همه این موارد را خواهیم دید.

مربی پرسپولیس در مورد سورپرایز کادرفنی برای دربی گفت:

من متوجه نمی‌شوم منظورشان از سورپرایز چیست ولی همیشه سعی ما این است که یک فوتبال رو به جلو و خوب و تماشاگر پسند ارائه دهیم و منظور ایشان را از سورپرایز متوجه نمی‌شوم.

مطهری در مورد تاثیر حواشی دو باشگاه روی بعد فنی بازی توضیح داد:

ببینید ماهایی که در حال فعالیت در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم باید بدانیم کجا کار می‌کنیم و باید همیشه ادبیات مناسبی استفاده کنیم و متاسفانه برخی از آقایان ادبیات سخیفی را استفاده می‌کنند و این خوراک بدی به جامعه و جوانان می‌دهد و همیشه باید در آرامش کار کرد و ما به عنوان مربی و بازیکن و مدیر وظیفه خطیری داریم و نفراتی که در دو باشگاه کار می‌کنند همیشه باید در نهایت احترام صحبت کنند و خوراک خوب به جامعه بدهند.

مطهری در مورد وضعیت مصدومین تیمش هم گفت:

بله خب ما دو سه مصدوم داریم. کمال قطعاً به بازی نمی‌رسد و عیسی هم تکلیفش مشخص نیست چون مشکلی که از ناحیه همسترینگ دارد این است که هر ۲۴ ساعت شاید شرایطش تغییر کند و الان نمی‌شود صد در صد در موردش صحبت کرد ولی کمال را قطعاً نداریم و سیدجلال هم یک مقدار درد دارد و باید دید تا فردا کادر پزشکی چه شرایطی به ما گزارش می‌دهد.

مربی پرسپولیس در مورد انتخاب فغانی به عنوان داور بازی توضیح داد:

دربی بازی بزرگی است و آقای فغانی بارها نشان داده که یک داور بزرگ و بین المللی است و همیشه شجاعت سرلوحه کار ایشان است و اگر من همیشه می‌خواستم مثالی در بین داوران عزیز کشورمان که در قشر زحمت کش هستند باید سعی کنند شجاعت ایشان را داشته باشند و آقای فغانی با این شجاعت پیشرفت کرد و برایش فرقی نمی‌کند برای چه تیمی قضاوت می‌کند و اصلاً نیازی هم ندارند من راجع به ایشان صحبت کنم و داوران بزرگی هستند که امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشند.

مطهری در مورد حاشیه‌ سازی‌هایی که برای این تیم می‌شود هم گفت:

شما هرچقدر به سطح بالاتری می‌رسی باید این را بدانی که فشارهای بیشتری را باید تحمل کنی و کسانی برنده هستند که بتوانند این فشار را تحمل کنند و زیرش خم نشوند. شما طبیعتاً وقتی در تیمی مثل پرسپولیس کار می‌کنی به عنوان مربی، بازیکن، مدیر و... باید خوب این مسائل را کنترل کنی. ما مشکلی از این بابت نداریم و بازهم می‌گویم تیمی که فینال آسیا می‌رود و لیگ و سوپر جام را می‌برد تمرکزش روی فوتبال است و این صحبتم پیامی برای فوتبالی‌هاست که هیچ چیزی روی تمرکز ما تاثیر منفی نمی‌گذارد

مطهری در مورد حضور رادوشوویچ در فهرست پرسپولیس عنوان کرد:

رادو تازه امروز رسیده و اولین جلسه تمرینی اش را امروز سپری می‌کند و باید ببینیم کادرفنی چه تصمیمی می‌گیرد و من همیشه گفتم یک تعهد دو طرفه بین باشگاه و بازیکن هست که باید به آن پرداخته شود و یک تصمیم خو در این خصوص خواهیم گرفت.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با داوود عابدی: عنوان برترین ورزشکار قرن تنها برای جهان پهلوان تختی است فرهاد مجیدی فعالیت بازیکنان در اینستاگرام را محدود کرد دعوای صدا و سیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت کیلیان ام باپه تصمیم گرفته برای رئال مادرید بازی کند / الچرینگیتو نامه خداحافظی دوناروما با میلان: گرفتن برخی تصمیم ها دشوار اما لازم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی پرسپولیس مطهری در مورد قابل احترام روی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید

اسطوره باواریایی‌ها مایل است بار دیگر دورتموند را در فینال لیگ قهرمانان ملاقات کند.

بب

طرفداری | مانوئل نویر به صحبت درباره اهمیت و بزرگی تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید پرداخت.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این دو رقیب سنتی قاره سبز پس از 5 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و مانوئل نویر، گلر افسانه‌ای فوتبال آلمان یکی از بازیکنانی است که پس از گذشت سال‌ها هنوز مرد شماره 1 چارچوب دروازه اف‌سی بایرن به شمار می‌آید. 

مانوئل نویر که به تازگی رکورددار بیش‌ترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شده، در مصاحبه با یوفا در خصوص مسائل مختلفی از جمله تقابل حساس با رئال مادرید مصاحبه کرد که در ادامه می‌خوانید.

 نیمه نهایی مقابل رئال مادرید

همه رئال مادرید را می شناسند. آن‌ها تیم فوق العاده‌ای هستند و دوئل‌های بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید ببینید. کل دنیای فوتبال مشتاق این بازی‌هاست؛ ما هم مشتاق هستیم و می‌دانیم رسیدن به ومبلی و بازی در فینال آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم خود باشیم و تمام توان خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم به فینال برسیم.

احتمال رویارویی دوباره با دورتموند در فینال

اول از همه، برای فوتبال آلمان بسیار خوب است که دو تیم در نیمه نهایی حضور دارند. همچنین به خاطر محل برگزاری فینال (ومبلی) و اینکه هر دو فینالیست ۲۰۱۳ دوباره در نیمه نهایی هستند، بسیار خاص است. بدیهی است که بازیکنان زیادی از آن روز دیگر بازی نمی‌کنند، اما من و توماس [مولر] به خوبی به یاد می‌آوریم که آن قهرمانی چقدر فوق العاده بود. حالا باید همه توانمان را بگذاریم تا دوباره به آنجا برسیم.

 قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

قهرمانی دوم واقعاً احساسی بود، این درست است. این یک دستاورد تیمی بود و متاسفانه نتوانستیم آن را با هواداران زیاد (به دلیل شیوع کرونا) جشن بگیریم. با توجه به نحوه آمادگی، روحیه و آمادگی جسمانی‌ای که با آن وارد بازی ها شدیم، فکر می کنم بهترین عملکرد تیمی‌ای بود که برای باشگاه انجام دادیم.

 شکستن رکورد کلین شیت در لیگ قهرمانان

مهمترین چیز نیست، اما برای هم تیمی‌هایم هم خوب است که به کارهای دفاعی‌مان و تمام هم‌بازی‌هایی که در گذشته با آن‌ها بازی کرده‌ام فکر کنیم. من با شالکه شروع کردم و بعد در بایرن ادامه دادم و این عالی است که هنوز کار من تمام نشده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید