Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به همراه معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان از بیمارستان کودکان امام حسین (ع) بازدید کردند و به آرزوی کودک مبتلا به سرطان جامه عمل پوشاندند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازدید از بیمارستان کودکان امام حسین (ع)، اظهار کرد: کودک شش ساله مبتلا به سرطان به نام رضا در این بیمارستان بستری است که اطلاع دادند این کودک علاقمند است پلیس شود و پلیس راهور به اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در بیمارستان حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کادر بیمارستان در بخش‌ها حضور یافتیم و این کودک لباس پلیسی که برای او تهیه کرده بودیم را پوشید.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با قدردانی از کادر درمان، تصریح کرد: در حاشیه این مراسم با اهدای گل از کادر درمان زحمتکش بیمارستان کودکان امام حسین هم تقدیر شد.

وی ادامه داد: کودکان بستری در این بیمارستان همگی همیار پلیس هستند، رضا کودک علاقمند به شغل پلیسی در ادامه با خودروی پلیس در شهر به گشت زنی پرداخت و با تخلفات ترافیکی خودروها آشنا شد و پس از این گشت زنی به بیمارستان بازگشت.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: به گفته مادر این کودک حال روزهای اخیر او خوب نبود اما این بازدید تأثیر مثبتی در حال کودک بستری در بیمارستان داشت.

کد خبر 507252

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان سرهنگ محمدی برآورده شدن آرزوی کودک مبتلا به سرطان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان