Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای، زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر درآزمون سراسری سال 1400 را اعلام کرد.

پیرو اطلاعیه مورخ 1400.3.29 درخصوص پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1400، بدین وسیله نظر متقاضیان مجموعه رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی ­هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای ­تجسمی، طراحی­ پارچه، طراحی­ لباس، طراحی­ صنعتی، کتابت و نگارگری، ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی­ صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی دانشگاه‌هـا و مؤسسات آموزش عالـی در آزمون سراسری سال فوق را که دارای آزمون عملی هستند، به نکات زیر جلب می‌کند:

1- آزمون عملی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون صبح روز  چهارشنبه مورخ 1400.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4.9 حاضر بودند و از تاریخ 1400.4.6 لغایت 1400.4.12 علاقه­ مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌­های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام کردده‌اند، به عمل خواهد آمد.

2- افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی فوق (در بخش پذیرش با آزمون) شده‌اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که بر اساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می‌­شوند، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون درهر اولویتی که علاقه دارند، اقدام کنند.

3- متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام کرده‌اند، باید در زمان اعلام شده در این اطلاعیه، کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان پرینت کرده و طبق آدرس و یا توضیحات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

تبصره: آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی مربوط شده‌­اند، باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ‌های ذیربط، نسبت به پرینت کارت برای هر دو مجموعه اقدام کنند.

4- افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع رسانی این سازمان نمی‌شوند، و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر (1400.4.6 لغایت 1400.4.12) موفق به اعلام علاقه ­مندی نشده‌­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای دریافت کارت شرکت­ در­ آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون بر اساس برنامه زمانی­ اعلام شده، مراجعه کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان سنجش گروه آزمايشي هنر كنكور هنر آزمون سراسري 1400 آزمون عملي برگزاری آزمون عملی رشته های تحصیلی پرداخت هزینه آزمون عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا امروز (۱۰ اردیبهشت) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ این پوشه پی دی اف را مطالعه کنید.

آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳، چهارم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر کشور؛ شامل ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی در هفت گروه امتحانی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار شد.

همچنین در این آزمون بر اساس آمار سازمان سنجش آموزش کشور ۱۵۱ هزار و ۶۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۵ درصد) زن و ۸۴ هزار و ۷۹ نفر (۵۵ درصد) مرد بودند. افزون بر این، بر اساس آخرین آمار سازمان سنجش حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد برای شرکت در آزمون کارت دریافت کردند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳، ۲۸ فروردین منتشر شد و روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفت. بر اساس اطلاعات سازمان سنجش از مجموع ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد