Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: درخصوص بند ۲۸ جدول زمانبندی انتخابات که زمان تشکیل مجمع عمومی سازمان را ۱۴۰۰/۵/۲۲ اعلام کرده (یک روز پس از معرفی نماینده هیأت مدیره شهرستان به مجمع عمومی)، به استحضار می‌رساند به استناد ماده ۳۷ آیین‌نامه انتخابات مهلت برگزاری مجمع عمومی تا ۲۱ روز پس از تشکیل هیأت مدیره شهرستان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه  به شرح ذیل است:

جناب آقای جان بابایی رئیس محترم ستاد مرکزی اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی

با سلام

احتراماً پیرو برگزاری انتخابات نظام پزشکی‌های سراسر کشور و لزوم تشکیل مجمع عمومی سازمان، مراتب ذیل به استحضار می‌رسد:

۱- در خصوص اختلاف پیش آمده در ثبت اطلاعات تعداد اعضای سازمان نظام پزشکی در ۱۶ شهرستان و موکول شدن انتخابات این شهرستان‌ها به فرصت میاندوره‌ای لازم است توجه شود که به استناد تبصره ۲ ماده ۱۷ قانون سازمان نظام پزشکی

«چنانچه در پایان دوره، تشریفات انتخابات دوره بعد به نحوی از انحا پایان نیافته باشد، ارکان دوره قبلی تا قطعیت نتیجه انتخابات جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد و مبدأ شروع کار دوره جدید از تاریخ قطعیت انتخابات خواهد بود» و با عنایت به ماده ۵ قانون مذکور که اعلام می‌دارد هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها از ارکان سازمان هستند، لذا این رکن تا قطعیت نتیجه انتخابات جدید (میاندوه‌ای) باید به فعالیت خود ادامه دهد بنابراین ادامه فعالیت نماینده این رکن در مجمع عمومی نیز به قوت خود باقی و حق رأی ایشان محفوظ خواهد بود.

۲- درخصوص بند ۲۸ جدول زمانبندی انتخابات که زمان تشکیل مجمع عمومی سازمان را ۱۴۰۰/۵/۲۲ اعلام کرده (یک روز پس از معرفی نماینده هیأت مدیره شهرستان به مجمع عمومی)، به استحضار می‌رساند به استناد ماده ۳۷ آیین‌نامه انتخابات مهلت برگزاری مجمع عمومی تا ۲۱ روز پس از تشکیل هیأت مدیره شهرستان‌هاست؛ لذا اصلاح جدول زمانبندی به منظور فرصت ایجاد هماهنگی و تدارکات لازم ضروری به نظر می‌رسد.

۳- همچنین نظر جنابعالی را به این موضوع جلب می‌کند که جهت برگزاری حضوری مجمع عمومی باید مجوز ستاد ملی کرونا برای تاریخ برگزاری مجمع اخذ شود تا انتخابات هیئت رئیسه مجمع عمومی، اعضای شورای‌عالی و رئیس کل فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی انتخابات سازمان نظام پزشکی ستاد ملی کرونا هیأت مدیره شهرستان سازمان نظام پزشکی مجمع عمومی سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی با کمک مجمع خیرین به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدحسین درویشی شامگاه _یک‌شنبه، نهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مهارت واقع در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل با اشاره به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در سراسر استان اظهار کرد: از این تعداد ۳۰۰ آموزشگاه در این شهرستان وجود دارد که ۲۰۰ آموزشگاه آن به آمایش نیاز دارد.

وی افزود: در جهت جذب سرمایه‌گذار در ۲ حوزه گردشگری و صنایع‌دستی فراخوان عمومی داده شود و این باید بر مبنی عنوان سال آن هم مشارکت مردمی باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه در این استان ۷۰ درصد آموزش در آموزشگاه‌های آزاد انجام می‌شود، گفت: بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی در استان فعال هستند، بنابراین برای ارتقای مهارت و جذب کارگر باید در سامانه عضو شوند.

درویشی با تاکید بر اینکه در جهت مهارت‌آموزی واحدهای اصناف باید وارد کار بیاید، اظهار داشت: با وجود اینکه ایجاد اشتغال در سطح کشور جایگاه بالایی قرار داریم، اما در زمینه دانش‌آموختگان در تراز پایین قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۰ درصد کارآموز یا دانشجوی در حال تحصیل یا دانش‌آموز هستند و این مناسب نیست، عنوان کرد: با توجه به تشکیل مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای در این استان نیاز به فعالیت گسترده در سراسر مازندران دارد؛ تشکیل بانک اطلاعاتی در این مجمع ضروری به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای است.

این مسئول افزود: پنجشنبه مهارتی به نام مهر راه انداخته شد که در این اصناف دهیاران و بخشداران برای توانمندسازی روستا به کمک سفیران مهارت آموزی بیایند، با توجه به این‌که پایلوت آن در ۵۰۰ روستا دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 748904

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران