Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز چهارشنبه همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور، ۱۱۰ مددجوی بهزیستی کرمان نیز خانه دار شدند.

استاندار کرمان روز چهارشنبه در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در بازدید از پروژه‌های بهزیستی این استان افزود: سازمان بهزیستی یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی زینی وند با اشاره به بازدید از پروژه های بهزیستی اظهار داشت: برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری از بودجه‌های دولتی و امکانات استان کرمان نهایت کمک را خواهیم کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه این استان خیران بزرگی دارد، گفت: همه ما باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم تا بخشی از گرفتاری‌های جامه را در حوزه معلولیت، سلامت روان، پیشگیری و کمک‌های معیشتی کاهش دهیم.  

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید ۹ هزار واحد مسکونی توسط بهزیستی این استان را متقبل شده‌ایم که ۶ هزار و ۸۰۰ واحد آن واگذار شده و مابقی نیز در دست انجام است.

عباس صادق‌زاده از پیگیری مشکلات پروژه ۱۹۸ واحدی بهزیستی در استان خبر داد و گفت: با رای‌زنی‌های صورت گرفته، تسهیلات بلاعوض برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این پروژه نیز به سرانجام برسد. 

همچنین امروز استاندار کرمان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت سازمان بهزیستی کرمان بازدید و به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمان، کلید یک واحد مسکونی را اعطا کرد.

در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، صبح امروز ۲۳ تیر ماه استاندار کرمان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست دفتر اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی این استان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت سازمان بهزیستی کرمان بازدید کرد. 

مرکز اُتیسم امام علی (ع) واقع در میدان هفت باغ با ۴۰ هزار مترمربع ساختمان به عنوان مجهزترین مرکز اُتیسم کشور است که تمام ساختارهای آموزشی و تربیتی ویژه این گروه را دارد.

در این مرکز علاوه بر آموزش‌های درمانی برای کودکان مبتلا به اُتیسم در گروه سنی زیر ۱۴ سال، مهارت‌آموزی برای رده‌های سنی بالاتر را نیز پوشش می‌دهد. 

همچنین خیریه مولی الموحدین با بیش از ۴۰ هزار متر ساختمان و ۴۰۰ هکتار زمین در قالب دهکده سلامت به بهزیستی اهدا شده که شامل مرکز اوتیسم، مرکز بیماران روانی گلستان سلامت، مرکز حرفه آموزی خیریه توانا و
مرکز نگهداری معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال، مرکز آب درمانی به عنوان بزرگترین مرکز آب درمانی معلولین شامل آب درمانی، لجن، گل و شن درمانی شامل سه هزار متر مربع زیربنا و ۱۵ متر زمین با ۹۵درصد پیشرفت ساختمانی آماده تجهیز است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مسکن خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مسکن سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی استاندار کرمان بهزیستی کرمان واحد مسکونی مرکز ا تیسم مرکز آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حامد کیخسروی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات بانکی طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اظهار کرد: با پرداخت این تسهیلات با بهره پنج درصد و با اقساط ۲۰ ساله گام مهمی در مقاوم سازی مسکن روستایی استان اردبیل برداشته می‌شود.
وی همچنین از آغاز روند معرفی متقاضیان طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به بانک‌های عامل در سال جدید خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح و با ارائه خدمات فنی در قالب نقشه‌های مهندسی، روند احداث مسکن مقاوم در برابر حوادث در روستا‌های استان اردبیل تسریع می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته تمام سهمیه ساخت چهار هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل جذب شده و چهار هزار واحد مسکونی روستایی برابر آخرین ضوابط فنی و عمرانی مقاوم‌سازی شد.
کیخسروی خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه در سال جاری شد و گفت: استان اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با مشارکت خود روستاییان در حال اجراست، جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.
وی میانگین نرخ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و ادامه داد: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و ۶۴ درصد است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۶ هزار واحد از این واحد‌های مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.
کیخسروی در ادامه الگوی ساخت و ساز و مقاوم‌سازی مسکن در روستا‌های این استان را معیشت محور و مطابق با شرایط و نیاز روستاییان عنوان کرد و افزود: در تهیه نقشه و ساخت مسکن روستایی، مطابق با نیاز و درخواست روستاییان اقدام می‌شود تا زندگی، تولید و نیاز روستاییان آسیب نبیند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت