Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی صالحی رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گمرک و بندر شهید باهنر بندرعباس، دستور داد 3000 کانتینر کالای رهاشده در انبارهای این بندر به‌سرعت ترخیص شوند.

 وی همچنین تأکید کرد: این 3000 کانتینر کالا که از اقلام استراتژیک و مورد نیاز صنایع تولیدی و مایحتاج عمومی مردم می‌باشند باید تا پایان شهریورماه ترخیص شوند و در غیر این صورت عملیات فروش آنها به‌منظور تأمین نیاز مردم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی اظهار داشت: هم‌اکنون این حجم زیاد از کالاهای مورد نیاز کشور که واردات آنها مربوط به سال 1397 و پیش از آن می‌باشد در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی واقع در بندر شهید باهنر بندرعباس نگهداری می‌شوند و متأسفانه به‌دلیل کمبود امکانات نگهداری در معرض تضییع قرار گرفته‌اند.

رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی هرچه سریعتر انبارهای موجود گفت: با توجه به اهمیت ترخیص بموقع کالاهای مورد نیاز کشور، دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای احقاق حقوق عامه و به‌منظور رفع موانع، اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا هرچه سریعتر این حجم زیاد از کالاهای وارداتی در اختیار مردم قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: در بازدید از این انبارها، وضعیت خودروهای دپوشده در این بندر نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت؛ نسبت به تعیین تکلیف حجم زیاد خودروها و ماشین‌آلات راهسازی و سوخت‌رسانی موجود در انبارها به‌منظور تأمین نیاز کشور اقدام شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه مسئولین مربوطه مشکل اصلی در روند تعیین تکلیف این کانتینرها را کمبود نیرو و امکانات بیان نموده‌اند، تأکید کرد: تعیین تکلیف این حجم وسیع از کالاهای دپوشده و رفع انباشت کالاهای موجود، نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف همه دستگاه‌های مسئول می‌باشد.

پربیننده ترین شـرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ + جزییات سـهمیه ۵۰۰۰ نفری استخدام معلمان ارتقای صلاحیت های معلمان بـا رتبه بندی رهبر کره شمالی با چهره تازه و بدون ماسک + عکس خبر مهم استخدامی برای معلمان حق التدریس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترخیص کالا استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد