Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@07:16:13 GMT

راز خرید هاشمی نسب توسط استقلال لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۲۶۵

راز خرید هاشمی نسب توسط استقلال لو رفت

خبرورزشی – مهدی هاشمی نسب با این که یک مدافع بود اما تخصص خاصی در گلزنی به استقلال داشت و در ۴ دربی مختلف ۴ گل به استقلال زد. تا این که علی فتح الله زاده در سال ۷۹ او را خرید و جالب این که هاشمی نسب با پیراهن استقلال هم به پرسپولیس گل زد و بعد از گلزنی از شدت خوشحالی غش کرد!

سالها بعد علی فتح الله زاده در مصاحبه با خبرورزشی افشا کرد یکی از دلایلی که باعث شد او هاشمی نسب را بخرد این بود که دیگر به استقلال گل نزند! مدیر وقت استقلال البته خیلی امیدوار بود که مهدی برای استقلال هم در دربی گل بزند که این اتفاق یک بار رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نسب بعد از حضور در استقلال به شدت میان هواداران این تیم محبوب و میان پرسپولیسی ها منفور شد به طوری که یکبار خودش می گفت بعضی از هواداران پرسپولیس برخوردهای بسیار تندی با او داشتند و…اما بهر حال آن انتقال واقعا جنجالی بود و تا چند ماه رسانه های ورزشی به آن می پرداختند.

بیشتر بخوانید: گزارشگر دربی حذفی کیست؟/ خیابانی هم کاندیداست توصیه جالب پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی؛ از پرسپولیسی ها نترس! ببینید| حرف‌های ناامیدکننده مربی پرسپولیس درباره سه مصدوم پرسپولیس مجیدی و گل‌محمدی به نشست خبری دربی نیامدند/ اعتراض خبرنگاران بی‌فایده بود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس دربی شهرآورد مهدی هاشمی نسب هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!