Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهر طیب‌زادگان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل منابع داخلی دانشگاه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستم سرمایشی و گرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره )دهدشت سال‌هاست که به علت فرسودگی و عدم کارآیی موثر نیاز به تعویض دارد ،بیان کرد: به دلیل کمبود اعتبار تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب‌زادگان تصریح کرد: با همکاری و رایزنی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزارت بهداشت ۱۱۰ میلیارد ریال برای به روز شدن سیستم گرمایشی و سرمایشی اختصاص یافت اما تاکنون به دلیل کمبود نقدینگی این مبلغ تخصیص داده نشد.

طیب‌زادگان اضافه کرد: در صورت تخصیص تنها ۳۰ درصد از این مبلغ کیفیت سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان ارتقا خواهد یافت.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دهدشت دارای ۱۷ بخش درمانی است.بیمارستان امام خمینی دهدشت جمعیت ۲۲۰ هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می دهد.

بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

برچسب‌ها دهدشت دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دهدشت دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش