Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:57:09 GMT

حسینی: مشکوک بودند ۲ گل می‌زدند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۴۴۷

حسینی: مشکوک بودند ۲ گل می‌زدند؟

مدافع ذوب‌آهن معتقد است نفت مسجدسلیمان با تمام توان مقابل آنها قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سید عبدالله حسینی درباره برتری ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای حسینی نیم‌فصل اول سرمربی نفت بود، بچه‌های ما با شناخت کامل از این تیم بازی کردند و به نوعی انگار از قبل می‌دانستیم آنها چه کاری انجام می‌دهند که نتیجه آن زدن سه گل در یک نیمه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و کادر فنی تیم کاملا نفت را آنالیز کرده بود، به همین دلیل کارمان نسبت به همیشه راحت‌تر بود و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها توانستیم در هوای بسیار گرم مسجدسلیمان برنده شویم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

 

مدافع ذوب‌آهن درباره اینکه دو گل در نیمه دوم دریافت کردند و نزدیک بود بازی به تساوی کشیده شود، گفت: بالاخره فوتبال است و نمی‌شود یک نتیجه تا لحظه آخر ثابت بماند؛ به نظرم ما یک مقدار عقب نشستیم که طبیعی هم بود، اما گرمای هوا نیز تاثیر زیادی داشت چون بدن بچه‌های ما تحلیل رفت و قاعدتا نمی‌توانستند مثل نیمه اول بازی کنند.

حسینی درباره اینکه محمود فکری عنوان کرده باخت تیمش مشکوک بود، ابراز کرد: من بازیکن ذوب‌آهن هستم و این مسائل اصلا در حوزه اختیارات من نیست که صحبتی داشته باشم، اما شخصا معتقدم آنها تلاش زیادی کردند تا برنده باشند چون خودشان هم گزینه سقوط هستند. ضمن اینکه آنها اگر نمایش مشکوکی داشتند، دو گل در نیمه دوم نمی‌زدند. با این حال ما فکر به فکر موفقیت تیم خودمان هستیم تا در لیگ برتر بمانیم.

 

او درباره شرایط جدول گفت: این برد کمک زیادی به ما کرد تا روحیه از دست رفته را برگردانیم. امیدوارم با تدابیر آقای حسینی و تلاش تمام بچه‌ها این روند را در سه بازی آینده ادامه دهیم و بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

 

عبدالله حسینی ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عبدالله حسینی ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون مهاجمان لیورپول همچنان ادامه دارد. همین هفته پیش بود که محمد صلاح در جریان تساوی ۲-۲ برابر وستهم با یورگن کلوپ وارد درگیری لفظی شد و حالا که اخبار آن اتفاق کمی فروکش کرده، حاشیه جدیدی داروین نونیز درست شده است.

در دیدار روز یکشنبه برابر تاتنهام که با پیروزی ۴-۲ قرمزها همراه بود، مهاجم گرانقیمت اروگوئه‌ای، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و پس از اینکه در دقیقه ۷۵ به‌جای لوئیز دیاز وارد زمین شد، نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

در همین حین صدای تشویق دیووک اوریگی هم در آنفیلد شنیده می‌شد، هواداران لیورپول نام مهاجم سابق‌شان را برای یادآوری گل او به تاتنهام در فینال چمپیونزلیگ سال ۲۰۱۹ و برای کری با حریف فریاد می‌زدند اما بسیاری از تماشاگران آن را به عملکرد ضعیف نونیز هم ربط دادند.

هواداران در فضای مجازی هم به این موضوع که اوریگی در زمان حضورش در لیورپول مهاجم بهتری از نونیز بوده دامن زدند و همین باعث بیشتر شدن انتقادات نسبت به مهاجم جوان شد.

حملات لیورپولی‌ها به نونیز که طی چند هفته گذشته بیشتر شده است، به جایی رسید که همسر این بازیکن مجبور شد کامنت همه پست‌های صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند و خود نونیز هم همه پست‌هایی که مربوط به لیورپول بوده را از صفحه‌اش پاک کرده است.

تاکنون هیچکدام از منابع نزدیک به باشگاه توضیح اضافه‌ای درباره این اتفاق نداده‌اند اما بدون شک این یک حاشیه دیگر برای قرمزها در آخرین روزهای حضور یورگن کلوپ است.

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند