Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حوادثی که پیش از بازی فینال یورو ۲۰۲۰ رخ داد، پدر مدافع میانی تیم ملی انگلیس به دلیل هجوم هواداران آشوبگر این تیم دچار جراحاتی جدی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری مگوایر مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت‌و‌گو با نشریه سان انگلیس فاش کرد که در جریان آشوب‌های پیش از بازی‌های فینال یورو 2020 که یکشنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، پدر او دچار جراحت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی فینال میان تیم‌های انگلیس و ایتالیا که با پیروزی آتزوری در ضربات پنالتی خاتمه یافت، گروهی پرشمار از هواداران انگلیس سعی داشتند که بدون بلیت وارد ورزشگاه ومبلی شوند و با وجود ممانعت نگهبانان و نیروهای پلیس، عده‌‌ای از آنها بالغ بر 100 نفره توانستند به داخل ورزشگاه بروند. گویا در همان لحظات آلن،  پدر 56 ساله هری مگوایر هم که در حال ورود به ورزشگاه بوده در مسیر این گروه از هواداران قانون‌شکن و زیر دست و پای آنها قرار می‌گیرد و به همین دلیل چند استخوان دنده قفسه سینه او می‌شکند و اکنون برای نفس کشیدن هم مشکل دارد.

هری مگوایر در این خصوص گفت: تجربه جالبی نبود. آنها اکثر اوقات سال به ورزشگاه می‌روند اما خوش‌شانس بودیم، چون برخلاف اغلب اوقات که برادرزاده یا یکی از فرزندان مرا روی شانه‌هایش به ورزشگاه می‌برد، این بار آنها را با خودش نبرد.

مگوایر افزود: امیدوارم که مردم از اتفاقاتی که افتاد درس بگیرند. پدرم آنقدر آسیب دیده بود که به راحتی نمی‌توانست نفس بکشد و چند تا از دنده‌هایش هم شکسته بود. به همین خاطر نمی‌خواهم که دیگر هیچ‌کسی به خاطر تماشای یک مسابقه فوتبال چنین اتفاقی را تجربه کند، البته پدر من باز هم به رفتن به ورزشگاه برای تماشای بازی‌های من و تشویقم ادامه خواهد داد اما تا مدتی شرایطش مناسب این کار نخواهد بود.

یورو 2020| مگوایر: قلبم شکسته و ناامید هستم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد یورو 2020 تیم ملی انگلیس منچستریونایتد یورو 2020 تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی