Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برگزار شد. به گزارش ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی چهارشنبه، ۲۳ تیر به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در  این مجمع علیرضا رحیمی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست نظریان برای تشکیل ستاد بازی‌های المپیک‌زمستانی 

در ابتدای مجمع دکتر عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون در سال ۹۹ در بخش‌های قهرمانی، استعدادیابی، آموزش، همگانی، مسابقات داخلی و خارجی، اردوها و … ارائه داد و به تشریح عملکرد اسکی ایران در سال گذشته پرداخت. در اوامه به بیان برنامه‌های فدراسیون در سال جاری پرداخت و مهم‌ترین عناوین فعالیت‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

او با اشاره به برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به میزبانی پکن، حضور در این رویداد را یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون عنوان کرد و خواستار تشکیل ستاد بازی‌های المپیک زمستانی همچون بازی‌های المپیک تابستانی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شد.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با اشاره به اهمیت المپیک زمستانی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تغییر نام و فعالیت فدراسیون به عنوان “فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی” چشم‌انداز خوبی برای فعالیت در دیگر رشته‌های ورزش‌های زمستانی پدید آمده و با یک برنامه‌ریزی میان مدت و دراز مدت می‌توان شاهد حضور دیگر رشته‌های زمستانی در المپیک‌های بعدی بود.

پس از اتمام گزارش ریاست فدراسیون از اعضای مجمع رای‌گیری به عمل آمد و با اکثریت آرای اعضا گزارش سال ۹۹ و برنامه های۱۴۰۰ مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه مجمع گزارش حسابرس، خزانه‌دار، بازرس ارائه شد و  مورد تایید و مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

مهدی علی‌نژاد: ظرفیت اسکی در کشور مغفول مانده است

علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به ظرفیت بالای ورزش‌های زمستانی، خاطر نشان کرد: ورزش‌های زمستانی دارای ظرفیت بالایی هستند و این ظرفیت در کشور مغفول مانده و امیدواریم که در سال‌های آتی،   فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی بتواند در این زمینه عملکرد رو به رشد و موفقی داشته باشد.

او در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و آسیب آن به رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: کرونا به تمامی رشته‌های ورزشی صدمه زد و اسکی نیز از این آسیب مصون نبوده اما اسکی جزو رشته‌هایی بود که از ویروس کرونا کمتر آسیب دید.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته شاهد عملکرد خوب و پرتلاش آقای نظریان در رأس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در عرصه داخلی و خارجی بوده‌ایم. با توجه به تغییر ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی می‌توانیم ارتباطات خوبی را با این فدراسیون بین‌المللی برقرار کنیم.

او همچنین به کسب کرسی در فدراسیون بین‌المللی اسکی توسط رئیس فدراسیون ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با کسب کرسی آقای نظریان در فدراسیون بین‌المللی می‌توانیم ارتباطات خوبی را در عرصه بین‌المللی برقرار کنیم و از این ظرفیت خوب بهره ببریم.

علی نژاد با تاکید بر اهمیت حوزه قهرمانی در ورزش، افزود: امیدوارم اسکی در بخش قهرمانی عملکرد موفق تری داشته باشد و پیشنهاد من عملکرد گلخانه‌ای در اسکی است.  نگاهی به استعدادیابی و قهرمان‌پروری در این فدراسیون باید به صورت گلخانه‌ای انجام شود تا در این رشته نیز شاهد موفقیت‌های جهانی باشیم.

او بر اهمیت تربیت نیروهای انسانی در اسکی نیز تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارتباطات موثر با چهره‌های برجسته اسکی در جهان شاهد افزایش توانمندی‌های اسکی بازان و مربیان ایران و بروز رسانی دانش آنها باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: اسکی جزو رشته‌هایی است که می‌تواند در بخش اقتصادی عملکرد خوبی داشته باشد و با توجه به ظرفیتی که از آقای نظریان سراغ داریم،   بی‌شک می‌تواند در این حوزه نیز موفق عمل نماید.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکی عباس نظریان المپیک زمستانی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی اسکی المپیک زمستانی عباس نظریان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی مهدي علي نژاد فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فدراسیون بین المللی بازی های المپیک المپیک زمستانی خاطر نشان ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است