Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:34:57 GMT

خودرو های برقی BMW با فناوری 5G + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۵۹۹

خودرو های برقی BMW با فناوری 5G + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین؛ شرکت BMW که تولید کننده خودرو‌های های لوکس است به عنوان بخشی از برنامه خود برای حفظ محیط زیست، در حال گسترش دامنه طراحی و ساخت اتومبیل‌های الکتریکی این شرکت است. شرکت BMW اتومبیل‌های الکتریکی جدید i4 و ix خود را به بازار عرضه کرد و در حال حاضر خودروی i4 Gran Coupe با قیمت ۵۸ هزار و ۳۰۰ یورو در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو مدل دارای کابین جدید با صفحه نمایش OLED خمیده و سیستم مبتنی بر فناوری 5G هستند.

گرن کوپه موتور الکتریکی با قدرت ۲۵۰ کیلووات / ۲۴۰ اسب بخار دارد و شتاب این خودرو با این نیرو از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در کمتر از ۶ ثانیه و حداکثر سرعت این اتومبیل ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است. به لطف باتری ۸۰ کیلووات ساعت، برد این خودرو ۵۹۰ کیلومتر است. برنامه پیشرانه شامل موتور دیگری با قدرت ۴۰۰ کیلووات در ۵۴۴ اسب بخار بوده و خودرو در حدود ۴ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۵ کیلومتر در ساعت است.

بیشتر بخوانید

سریع‌‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۲۱ + تصاویر جزئیات خودروی ix 

خودروی ix در ابتدا در دو مدل ارائه شد: مدل اول با قدرت ۲۴۰ کیلووات در ۳۲۶ اسب بخار که در ۶.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است. به لطف باتری ۷۱ کیلووات ساعت، برد این خودرو ۴۲۵ کیلومتر است. مدل ix در گروه مدل‌های SUV طبقه بندی می‌شود و با قیمت ۷۷ هزار و ۳۰۰ یورو در بازار است. 

در مورد مدل دوم، این خودرو به موتور ۳۸۵ کیلووات / ۵۲۳ اسب بخار متکی است و در ۴.۶ ثانیه شتاب می‌گیرد و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و برد آن ۶۳۰ کیلومتر و ظرفیت باتری ۱۰۵ کیلووات ساعت است.

قدرتمندترین مدل خودروی این شرکت با قدرت ۴۴۰ کیلووات / ۶۰۰ اسب بخار ظاهر می‌شود. باتری‌ها بسته به مدل و موتور تا ۲۱۰ کیلووات شارژ می‌شوند. ۸۰ درصد باتری در کمتر از ۴۰ دقیقه شارژ می‌شود. در بهترین شرایط ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند برای مسافت ۱۶۴ کیلومتر کافی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس خودروی برقی خودروی سواری کیلومتر در ساعت اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در قشم اعلام شد
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!