Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله روهینا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مکان برای تهیه پودرها و مکمل  های دارویی ویژه ورزشکاران است. 

وی افزود: عده ای از ورزشکاران رشته های رزمی و بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد در کنار تمرین های ورزشی خود از پودرها و مکمل های  دارویی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسؤول فرآورده های طب سنتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: دانستن مقدار و زمان بندی مصرف  پودرها و مکمل های دارویی از سوی ورزشکاران و شرایط خاص ورزشی آنها برای به حداکثر رساندن آثار این مکمل ها ضروری است. 

روهینا عنوان کرد: تهیه پودرها و مکمل های دارویی از مراکز غیرمجاز و فروشگاه های زیرزمینی ممنوع و خلاف بوده و با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان آنها نیز برخورد جدی می شود.  

وی ابراز داشت: پودرها و مکمل های دارویی تهیه شده از مراکز غیرمجاز و فروشگاه های زیرزمینی ممکن است دارای مواد مضر بوده و در شرایط نامساعد نگهداری شده باشند. 

روهینا گفت: داروخانه‌ ها اقدام به تهیه پودرها و مکمل های دارویی از شرکت های معتبر می کنند که دارای برچسب اصالت و تأییدیه سازمان  غذا و دارو بوده و آزمایش های لازم را نیز گذرانده اند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد داروخانه سازمان غذا و دارو یاسوج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد داروخانه سازمان غذا و دارو کهگیلویه و بویراحمد داروخانه سازمان غذا و دارو یاسوج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد