Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با کاهش 50 درصدی مصرف در بخش صنعت و 10 درصدی در بخش مشترکان خانگی می توانیم کمبود انرژی در استان را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی مدیریت مصرف آب و برق عصر چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف اینانلو در این جلسه اظهارداشت: در استان قزوین در ساعت پیک نیاز مصرف870 مگاوات و سقف تعیین شده برای استان 710 مگاوات است.

وی افزود: در حال حاضر 160 مگاوات کمبود برق داریم که باید با همکاری مشترکان خانگی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی این کمبود با صرفه جویی برطرف شود.

اینانلو تصریح کرد: امروز 130 مگاوات همکاری صورت گرفت و ما توانستیم روز بدون خاموشی داشته باشیم و دراین راستا اگر همکاری تداوم یابد قادریم مصرف را مدیریت کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شر‌کت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: قرار بود بر اساس مصوبات هیئت وزیران مبنی بر کاهش 90 درصدی مصرف در بخش صنایع فقط از 10 درصد برق استفاده شود اما با مستثنی شدن شهرک های صنعتی ما در استان با چالش مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: از آنجا که حجم بیشتر صنایع ما در شهرک های صنعتی مستقر شده اگر این مصوبه اجرایی شود در واقع نمی توان به کاهش مصرف در بخش صنعت امیدوار بود و مجبور خواهیم شد خاموشی های بیشتری در بخش خانگی اعمال کنیم.​

اینانلو تصریح کرد: امروز در جلسه ای با حضور استاندار قزوین و مدیران شرکت برق برای این موضوع تصمیم گیری خواهد شد اما پیشنهاد ما این است که واحدهای صنعتی تعطیلات و تعمیرات خود را در این ایام انجام دهند تا مصرف مدیریت شود.

وی گفت: کاهش 50 درصدی در مصرف انرژی برق در بخش صنعت و 10 درصدی در مشترکان خانگی می تواند ما را از پیک بار خارج کرده و شرایط بهتری را برای شهروندان رقم بزند.

اینانلو از شهروندان خواست با صرفه جویی در مصرف برق، مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان را در مدیریت بهینه مصرف انرژی یاری دهند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینانلو شرکت برق قزوین بخش صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان