Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:25:35 GMT

تولید یک کارخانه سیمان به دلیل قطع برق متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۸۴۹

تولید یک کارخانه سیمان به دلیل قطع برق متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، یک شرکت بورسی تولید سیمان در استان گلستان در سامانه کدال (سامانه شفاف سازی اطلاعات شرکت‌های بورسی) در اطلاعیه‌ای از توقف تولید در این شرکت از تاریخ ۱۵ تیر ماه به دلیل قطع برق خبر داده است.

در این اطلاعیه شرکت مذکور با نماد معاملاتی سباقر، نسبت به وارد آمدن خسارت‌های زیاد به شرکت، ناتوانی در تأمین هزینه‌های جاری و ضروری و همچنین افزایش هزینه‌ها عملیاتی خود شفاف سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تولیدکننده همچنین در خصوص احتمال بیکاری پرسنل و آسیب به ماشین آلات تولید به دلیل توقف فعالیت هشدار داده است.

گفتنی است اوایل تیرماه و همزمان با شدت گرفتن خاموشی‌ها، مدیرعامل شرکت توانیر در بخشنامه‌ای به شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای اعلام کرد تا این شرکت‌ها نسبت به کاهش برق شرکت‌های سیمانی و فولادی تا زیر ۱۰ درصدِ دیماند اقدام کنند.

کد خبر 5257923

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه سیمان قطع برق قطعی برق شرکت توانیر قیمت دلار شاخص کل بورس وزارت نیرو قطع برق بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی قطعی برق قیمت نفت طرح ملی مسکن بورس تهران مصرف برق کالاهای اساسی قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود