Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت:‌ عدد مولد پایه کرونا در تهران نزدیک ۱.۲ است و تقریبا در ۱۴ روز آینده بعید است که تغییری در آن حاصل شود.

دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از بخش MRI و ICU جدید بیمارستان آیت الله طالقانی در جمع خبرنگاران افزود: در بیمارستان طالقانی روزانه نزدیک به ۲۵۰ بیمار مراجعه و از خدمات بستری موقت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: سه دانشگاه علوم پزشکی شهر تهران روزهای سخت مالی رامی گذرانند و نیاز به تقویت مالی جدی دارند. از دولت تقاضا دارم هرچه سریع‌تر مشکلات نقدینگی بیمارستان‌ها را برطرف کند.

زالی بیان داشت: کماکان نیاز به تزریق مالی برای جبران زحمات کارکنان، پاداش، به روز رسانی کارانه و ترمیم حقوق وجود دارد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در اسرع وقت منابع اعتباری در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد، در غیر اینصورت در روزهای آتی زمان سختی در پیش خواهند داشت و ممکن است در زمینه ارایه خدمات دچار مشکل شوند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود