Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@13:50:22 GMT

سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۸۹۴

سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد

مدل محدود X۵ که فقط به ۳۵۰ دستگاه در ایالات متحده محدود می‌شود و با قیمت ۸۳ هزار و ۲۹۵ دلار شروع می‌شود. به گزارش پول نیوز، نسخه جدید بی ام و ۲۰۲۲ X ۵ Black Vermilion ادیشن رونمایی شد و قرار است ۳۵۰ دستگاه از این خودرو در ایالات متحده به فروش رود. این خودرو با رنگ مشکی و ترکیبی از رنگ قرمز بر روی جلو پنجره، ترمز‌ها و فضای داخلی به تولید رسیده اند و از یک موتور توربو شش خطی ۳۳۵ اسب بخاری بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته شد که بی ام و فقط ۳۵۰ نمونه از این مدل X ۵ Black Vermilion Edition را در ایالات متحده ارائه می‌دهد که قرار است از ماه سپتامبر وارد بازار شوند. هر نسخه X ۵ Black Vermilion Edition با رنگ Frozen Black Metallic به تولید رسیده است و نشان‌های خارجی آن‌ها برداشته شده است.

جلوپنجره آن دارای دایره‌های قرمز عمودی است و چراغ‌های جلو تیره هستند تا با ظاهر سیاه شده مطابقت داشته باشند. بسته M Sport به صورت استاندارد با یک گزینه ۵ هزار و ۴۰۰ دلاری عرضه می‌شود که شامل تریم مشکی Shadowline به همراه سپر‌های جلو و عقب تهاجمی‌تر است. SUV‌های نسخه محدود مجهز به چرخ‌های ۲۲ اینچی Orbit Grey و کولیس‌های ترمز M Sport قرمز هستند.

سری جدید بی ام و X۵ مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد

این مدل براساس مدل xDrive ۴۰ i X ۵ ساخته شده است، به این معنی که دارای یک موتور شش سیلندر توربوی شارژ شده با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در زیر کاپوت است که همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک ساخته شده است. در آزمایش ها، یک مدل ۲۰۱۹ در ۴.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید. نسخه Black Vermillion Edition با سیستم اگزوز M Sport ارائه می‌شود.

سری جدید بی ام و X۵ مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد

در داخل نیز رنگ قرمز به کار برده شده است و این رنگ را در صندلی‌های جلو و عقب قابل مشاهده است، همچنین این رنگ در تشک‌های کف نیز قابل رویت است. علاوه بر این آرم مخصوص بی ام و در درب‌های داخلی درج شده است. کنترل‌های روی فرمان برای انتخاب دنده، دکمه شروع / توقف و انتخاب حالت درایو، که معمولاً یک گزینه ۶۵۰ دلاری است، به همراه تزئینات فیبر کربن و یک عنوان اصلی Alcantara مجهز شده اند.

نسخه بی ام و ۲۰۲۲ X ۵ Black Vermilion Edition با قیمت ۸۳ هزار و ۲۹۵ دلار در دسترس است که ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار بیشتر از مدل xDrive ۴۰ i است که بر اساس آن ساخته شده است، اما تقریباً به طور کامل بارگیری شده است و این فقط ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل ۵۲۳ اسب بخاری توئین توربوی V-۸ مجهز به مدل X ۵ M ۵۰ i است، اما بسیار منحصر به فرد است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو ماشین بی ام و پول نیوز پول جدید بی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده و دوربین دنده عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ در دو نسخه با دو موتور چهار سیلندر توربو دیزل عرضه می‎‌شود، نسخه نخست دارای یک موتور ۱.۹ لیتری با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است و نسخه دوم از یک موتور ۳.۰ لیتری با ۱۴۰ کیلووات قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد، هر دو نسخه با یک گیربکس شش‌سرعته دستی یا شش‌سرعته اتوماتیک با محرک ارسال شده به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ متحرک همراه می‌شوند.

شرکت تولیدکننده ادعا کرده است که مصرف سوخت ترکیبی خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ با توجه به نوع آن بین ۶.۷ تا ۷.۰ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت است، ظرفیت مخزن سوخت هر دو نسخه از این خودرو ۷۶ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۲۸۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۸۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۱۲۵ میلی‌متر است.

خودروی ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، دو پورت USB-C و یک پورت USB-A اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و نارنجی به فروش می‌رسد.

کد خبر 748301

دیگر خبرها

  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)