Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: قانون بودجه سال جاری از محل جدول تبصره ۱۴ که مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها می‌شود تکالیفی را در جهت تولید و اشتغال به اولویت استان‌هایی که بالاترین نرخ بیکاری را دارند، ایجاد کرده است.

وی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها و نیز در جهت ایجاد تولید و اشتغال در کشور به استناد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبلغ ۷۸۵ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص و پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجتی تاکید کرد: قانون بودجه سال جاری از محل جدول تبصره ۱۴ که مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها می‌شود تکالیفی را در جهت تولید و اشتغال به اولویت استان‌هایی که بالاترین نرخ بیکاری را دارند، ایجاد کرده است.

وی گفت: در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال بر مبنای صنایع پایدار از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ ۳,۶۷۵ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی، ۳,۲۱۶ میلیارد ریال به وزارت صمت و مبلغ ۴,۵۹۰ میلیارد ریال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور پشتیبانی در ایجاد اشتغال پرداخت صورت گرفت.

حاجتی افزود: از این مبلغ (۷۸۵۰ میلیارد ریال) به منظور حمایت از مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور و مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال به کمیته امداد و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

کد خبر 5258125

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان هدفمندی یارانه ها امید حاجتی تولید قیمت دلار شاخص کل بورس وزارت نیرو قطع برق بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی قطعی برق قیمت نفت طرح ملی مسکن بورس تهران مصرف برق کالاهای اساسی قیمت یورو هدفمندسازی یارانه ها میلیارد ریال تولید و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲