Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارخانه سیمان واقع در استان گلستان از توقف فعالیت تولید در این شرکت به دلیل قطع برق خبر داد. به گزارش پول نیوز، یک شرکت بورسی تولید سیمان در استان گلستان در سامانه کدال (سامانه شفاف سازی اطلاعات شرکت‌های بورسی) در اطلاعیه‌ای از توقف تولید در این شرکت از تاریخ ۱۵ تیر ماه به دلیل قطع برق خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه شرکت مذکور با نماد معاملاتی سباقر، نسبت به وارد آمدن خسارت‌های زیاد به شرکت، ناتوانی در تأمین هزینه‌های جاری و ضروری و همچنین افزایش هزینه‌ها عملیاتی خود شفاف سازی کرده است.

این تولیدکننده همچنین در خصوص احتمال بیکاری پرسنل و آسیب به ماشین آلات تولید به دلیل توقف فعالیت هشدار داده است.

گفتنی است اوایل تیرماه و همزمان با شدت گرفتن خاموشی‌ها، مدیرعامل شرکت توانیر در بخشنامه‌ای به شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای اعلام کرد تا این شرکت‌ها نسبت به کاهش برق شرکت‌های سیمانی و فولادی تا زیر ۱۰ درصدِ دیماند اقدام کنند.   منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برق قطعی برق تولید کارخانه سیمان مشکلات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی

مدیرعامل شرکت ملی مس تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس را یک ضرورت و راهبرد اساسی برشمرد و گفت: ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی خرید‌ها و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

* چالش تامین مالی پروژه‌ها 
* ⁠
وی یکی از مهمترین چالش‌های موجود بر سر راه پروژه‌ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه‌ها شد.

او همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

همچنین ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد