Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هماهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های زنجان از تمدید ملهت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد صمدی، مسئول هماهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های زنجان از تمدید ملهت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: زوجین دانشجویی که تاریخ عقد آنان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا اول شهریور امسال است و یکی از زوج‌ها دانشجو باشد، می‌توانند در این دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صمدی ادامه داد: سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا، اعزام زوجین به مشهد مقدس انجام نشد، ولی امسال این امر انجام خواهد شد و زوجینی که سال گذشته شرکت کردند نیز می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری سه روزه اردوی زیارتی مشهد مقدس، تصریح کرد: برنامه‌هایی از جمله کارگاه‌های مشاوره، سبک زندگی و روان‌شناسی در بخش‌های عمومی و خصوصی تدارک دیده شده است.


مسئول هماهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های زنجان گفت: برگزاری جشنواره‌هایی حین سفر و برنامه‌هایی بعد از سفر نیز در دستور کار قرار دارد و در این جشنواره‌ها از نخبگان و افرادی که افتخاراتی کسب کردند، کسانی که در سال‌های اول ازدواج اقدام به فرزندآوری کردند و افرادی که مهریه پایین دارند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت‌نام دانشجویان در این دوره کلاس‌های آموزش مجازی برای زوجین برگزار می‌شود و تاریخ‌های اعزام به مشهد مقدس به آن‌ها اعلام می‌شود، اظهار کرد: این افراد تا پایان اسفندماه فرصت دارند زمان تشرف خود را مشخص کنند. همچنین پشتیبانی‌ها از زوجین تا دو سال بعد از ازدواج ادامه دارد.

صمدی با اشاره به موثر بودن فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه‌ها برای تشویق جوانان به ازدواج بهنگام و ازدواج آسان، خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن فرهنگی و سطح علمی، دوران دانشجویی زمان مناسبی برای شناخت دختر و پسر محسوب می‌شود و تجربه ثابت کرده طلاق در بین ازدواج‌های دانشجویی کمتر از ۵ درصد بوده و ناهنجاری‌ها نیز نمود کمتری دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاهها دانشگاه زنجان دانشگاه پیام نور زنجان دانشگاه های زنجان ازدواج دانشجویی دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی