Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو مالدینی گفت فوتبال دفاعی ایتالیا امروز یک کلیشه بیش نیست

تیم ملی ایتالیا توانست به قهرمانی یورو 2020 برسد و پائولو مالدینی، مدافع اسبق ایتالیا و مدیر فنی کنونی میلان به تمجید از کار شاگردان مانچینی پرداخت. به گزارش فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی در مصاحبه با SiriusXM در خصوص قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 گفت:

کرونا؟ قهرمانی ایتالیا مثل هدیه به مردم این کشور بود اما نه فقط ایتالیا بلکه تمام کشورهای جهان طی 18 ماه گذشته درگیر این ویروس بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قهرمانی ایتالیا در یورو اولین نشانه های بازگشت شادی است. خیلی مهم است که دوباره شروع کنیم و به زندگی عادی برگردیم. از نظر فوتبالی، من فکر می کنم صحبت از دفاعی بودن فوتبال ایتالیا امروز صرفا یک کلیشه و پیش داوری است و خیلی ها هنوز درباره کاتناچو صحبت می کنند. من انکار نمی کنم که سبک دفاعی فوتبال فوق العاده و متفاوت است اما در حال حاضر ایتالیا نسبت به هر تیمی تهاجمی تر بازی می کند. انگلیس و ولز در نیمه زمین خودی منتظر بودند به سوی دروازه شان حمله کنیم. فکر می کنم ایتالیا در این یورو نشان داد فوتبال دفاعی، صرفا یک قضاوت غلط و کلیشه بوده است. حالا فوتبال ایتالیا به جایی که به آن تعلق داشته برگشته زیرا ما حالا دو یورو و چهار جام جهانی داریم. 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! پیروز قربانی در طرفداری: با یک قبض برق نمی توانید علی کریمی را خراب کنید! حمله پرسپولیس به تلویزیون؛ حق پخش نمی دهند، گستاخی هم می کنند هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند کمپس: مسی هیچوقت مانند مارادونا نخواهد شد افشای فایل صوتی فلورنتینو پرز در سال 2012: کریستیانو رونالدو یک احمق مریض است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم