Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@16:05:05 GMT

نام پرسپولیس رسما جایگزین پیروزی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۵۱۱۶

باشگاه پرسپولیس که پیش از این در ثبت شرکت‌ها به نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) به ثبت رسیده بود، سرانجام بعد از 10 سال از صدور حکم دادگاه‌ مبنی بر تعلق این نام به این باشگاه، به صورت رسمی به عنوان نام شرکت به ثبت رسید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: خوشحال هستیم که در آستانه دربی، پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان ایران به هواداران اطلاع بدهیم؛ در دوره مدیریت جعفر سمیعی و با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری نهادهای مرتبط، توانستیم نام «پرسپولیس» را به عنوان نام شرکت نیز به ثبت رسمی برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از این پس باشگاه پرسپولیس در ثبت شرکت‌ها با نام «شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس» شناخته می‌شود. این در حالی است که مالکیت برند و نشان پرسپولیس برای شرکت و باشگاه به ثبت رسیده بود و حالا نام شرکت هم به پرسپولیس تغییر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع همواره از خواسته‌های هواداران و دوستداران پرسپولیس بود، هر چند با توجه به مالکیت باشگاه، برند باشگاه و نشان، مشکلی در جهت بهره‌برداری از آن نبود ولی ضروری بود این موضوع در نامگذاری شرکت هم صورت بگیرد.

گفتنی است؛ تغییرات شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس طبق آگهی روزنامه رسمی به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 22 اردیبهشت سال 1400 و مجوز سازمان خصوصی سازی صورت گرفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس اخبار پرسپولیس نام شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال