Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:58:15 GMT

المپيک روي آنتن شبکه سه سيما

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۵۱۲۷

خبرگزاری آریا- شبکه سه سیما با توجه به اهمیت مسابقات المپیک، پخش برنامه ویژه‌ای را تحت عنوان «المپیک 2020» برای مخاطبان در نظر گرفته است.
به گزارش آریا، شبکه سه سیما با توجه به اهمیت مسابقات المپیک به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد ورزشی جهان و حضور ارزشمند ورزشکاران ایرانی که سهمیه مهم این مسابقات را کسب کرده اند برنامه ویژه‌ای را تحت عنوان «المپیک 2020» برای خیل عظیم مخاطبانش تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه شامل بخش‌های مختلف و متنوع و جذابی است، از جمله مستندهای موضوعی زیبا، گزارش‌های تصویری از اردوی تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک و همین طور حاشیه‌های دیدنی مرتبط با کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران، قسمت‌های موشن گرافیک جذاب مربوط به ورزش ایران، استفاده از گرافیک زیبا در برنامه به همراه مهمانان متعدد به فراخور موضوع هر برنامه که به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی در طول زمان برگزاری این رویداد بزرگ روی آنتن شبکه پرمخاطب سه خواهد رفت.
همچنین یک گروه متشکل از بهترین و زبده‌ترین عوامل سازمان صداوسیما به توکیوی ژاپن اعزام شده اند تا با دایر کردن دفتر IRIB در مرکز رادیو تلویزیونی این مسابقات در IBC و ارسال تصاویر و اجرای برنامه‌های مرتبط و گزارش‌های حاشیه‌ای جذاب از زوایای گوناگون شکوه المپیک را به تصویر بکشند.
برای اجرای این برنامه تلفیقی از مجریان باتجربه و جوان شبکه سه سیما در نظرگرفته شده اند. از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو.
همچنین گزارشگران اختصاصی رشته‌های مختلف مسابقات را برای بینندگان گزارش خواهند کرد. ضمن این که گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو انجام خواهد داد.
روال پخش برنامه المپیک 2020 به این شکل است که همزمان با شروع این مسابقات روزانه از حدود ساعت 4:30 صبح به وقت تهران تمامی مسابقات ورزشکاران و تیم‌های اعزامی کشورمان به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت‌های روز یعنی تاحدود ساعت 17 ادامه می‌یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت 23:30 یک برنامه حدود 100 دقیقه‌ای با بخش‌های مختلف و جذاب شامل آیتم‌های زیبای تولیدی، گزارش‌های مختلف و مرتبط، ‌های لایت روزانه، همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد. ضمن اینکه هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار شده و آخرین گزارش‌ها و تصاویر زیبای رقابت‌ها حاصل کار گروه اعزامی به المپیک تقدیم بینندگان و مخاطبان پرشمار شبکه سه خواهد شد.
برنامه «المپیک 2020» در دکوری زیبا و جذاب که توسط پیمان قانع طراحی و اجرا شده از استودیو 11 سازمان صدا وسیما و با بهره گیری از بهترین نیروهای فنی و تولید سازمان و شبکه سه و فناوری‌های روز روی آنتن شبکه جوان سیما یعنی شبکه سه خواهد رفت.
همچنین در این برنامه موسیقی‌های اختصاصی که هنرمندانی همچون حجت اشرف زاده منحصرا برای استفاده در المپیک 2020 تولید و اجرا کرده اند به همراه نماهنگ‌های بسیار جذاب تقدیم بینندگان عزیز خواهد شد.
اولین قسمت این برنامه روز جمعه اول مردادماه همزمان با آغاز المپیک و مراسم افتتاحیه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک شبکه سه سیما شبکه سه سیما المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت

دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت۷» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز ۱۴۰۴ آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است.

به گزارش تسنیم، اگرچه پیش‌تر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند.

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت۵» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد.

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹ هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال ۱۴۰۰ روانه آنتن کرد. باید دید سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در ۱۴۰۳، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز ۱۴۰۴ می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد