Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کاراگاه "پرویز نظری" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام شکایت پسر جوانی از یک خانم مبنی بر اینکه از سوی او مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارت این پسر جوان، زمستان سال قبل به عنوان راننده اسنپ یک زن را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده که در میانه راه به او اعلام می کند می تواند شغل مناسبی برای وی پیدا کند و متعاقب آن چند بار هم در تماس های مختلف به وی گفته که این کار نیازمند پرداخت مبالغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نظری ادامه داد: به دنبال ادعای زن کلاهبردار، پسر جوان نیز فریب سخنان وی را خورده و در چند مرحله مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به شماره کارتی که اعلام شده بود پرداخت می کند اما پس از آن گوشی تلفن همراه آن زن خاموش می شود.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات صاحب کارت بانکی که پول به حساب آن وایز می شده شناسایی می شود اما اعلام می کند این کارت در اختیار همسر موقت او قرار دارد و از ماجرا بی اطلاع است.

وی گفت: با همراهی این شخص و در تحقیقات گسترده به عمل آمده، کاراگاهان موفق به شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار شده و پس از انجام بازجویی های تخصصی وی در نهایت به جرم خود و دریافت پول از راننده اسنپ اعتراف می کند.

سرهنگ نظری گفت: در خلال رسیدگی به پرونده پسر دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی از زن کلاهبردار به خاطر جعل و سرقت دسته چک شکایت می کند.

رییس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان در خصوص زن کلاهبردار به خاطر اینکه احتمال دارد وی جرائم دیگری هم مرتکب شده باشد، ادامه دارد.

۱۳ دستگاه کولر گازی قاچاق در ماهیدشت کشف شد 

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز از کشف ۱۳ دستگاه کولرگازی قاچاق در شهر ماهیدشت به ارزش سه میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. 

سردار جمال سلمانی اظهار داشت: ماموران پلیس شهر ماهیدشت حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب گریز موفق به توقیف کامیون شده و در بازرسی های انجام گرفته ۱۳ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار سلمانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را جزو اولویت های کار پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام کرد.

برچسب‌ها کلاهبرداری کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کلاهبرداری کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه زن کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو