Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

سهام عدالت

باسلام وخسته نباشید خدمت شما وعوامل من سهام عدالتم را فروختم یکم از پول فروش سهام واریز شد وبقیش یک ساله که واریز نشده ممنون می شم پیگیری بکنید

پلاک خودرو

با سلام ، برخی ازافراد چند ماهی بوده خودرو خود را فروخته وبه جهت نوبت دهی اینترنتی وشرایط بیماری وتعطیلی مراکز تعویض پلاک نتوانسته  فک پلاک کنند لطفا دراین مورد تدبیری اندیشیده شود تا به صورت اینترنتی همانتد تهران انجام گردد باتشکر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبودن آب

ما درشهرستان بشاگرد روستای کوه حیدر آب نداریم لطفا پیگیری کنید

درخواست تغییر شیوه از پژوهشی به آموزشی دانشگاه ارشد پیام نور

ما جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به علت بیماری منحوس کرونا وتعطیلی ارکان ها وهمچنین مجازی بودن دانشگاهها ودور بودن محل تحصیل از منزل وعدم امکان تحقیق وپژوهش درخواست  دادن اختیار تغییر از پژوهشی به آموزش محور را داریم

زمان آزمون آموزشیاران نهضت تیر1400

سلام . الان چندین بار زمان آزمون عوض شده و الان که 25 تیر قرار بود برگزار بشه دوباره لغو شده و ادامه گفته ما آماده هستیم هروقت احازه بدن امتحان برگزار می شه .......از اون طرف کمیته ستاد کرونا می گه من کاری با آزمون ندارم هر سازمانی خودش تصمیم بگیره .....آموزش وپرورش می گه ستاد کرونا جواب نمی دهد

عدم پاسخگویی اموزشوپروش منطقه ۱۸تهران

باتوجه به پایان سال تحصیلی دغدغه مردم نامنویسی مدارسه که اصلا آموزش و پرورش پاسخگو نیست الان دوماهه دارم تماس می گیرم بازرسی تلفنخانه شکایات تلفن گویا تلفن چهار رقمی اصلا پاسخگو نیستند

پیگیری حقوق وبیمه مددکاران بهزیستی مثبت زندگی

با توجه به افتتاح مراکز مثبت زندگی و سختی کار درایام کرونا وبازدید از مددجویان در دور ترین نقاط کشور هر مددکار با 150 پرونده که باید ثبت گردند که پر از مشکلات است نه بیمه دارند وحقوق زیر یک میلیون آیا می شود پیش خانواده سر بلند کرد. رسیدگی کنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت