Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@17:30:15 GMT

تیپ 5 به 270 میلیون نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۵۵۱۵

تیپ 5 به 270 میلیون نزدیک شد

خانواده 206 «206 تیپ 2» و « 206تیپ 5» رشد قیمت در بازار را تجربه کردند و تپپ 5 این خانواده به مرز 270 میلیون تومان نزدیک شد. به گزارش پول نیوز، رشد یک میلیونی قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» در حالی امروز در بازار رقم خورد که این خودرو روز گذشته نیز رشدی یک میلیون تومانی را در بازار تجربه کرده بود.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات ایران خودرو مدت زمان مورد بررسی را بدون تغییر پشت سرگذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد قیمت این خودرو در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها و مراکز شماره گذاری در حال حاضر معامله‌ای در بازار صورت نمی‌گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می‌برد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» با افزایش یک میلیونی به ۲۶۹ میلیون تومان رسید. در کنار رشد ۲۰۶ تیپ ۵ در امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز در بازار با رشد یک میلیونی قیمت ۲۱۷ میلیون تومان ارزش گذاری شد؛ و «۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز ۲۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

اما «سمند LX» امروز در بازار بدون تغییر و با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷» هم امروز بدون افزایش در بازار به ۲۳۸ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن» نیز بدون تغییر با قیمت روز گذشته ۲۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.   منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پژو 206 رشد اقتصادی جهان خودروسازی اتومبیل ایران خودرو میلیون تومان بازار خودرو پژو ۲۰۶ تیپ یک میلیون ۲۰۶ تیپ ۵ گذاری شد سمند LX

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو