Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت گل مدعی شده است که لیونل مسی نه تنها برای مدتی طولانی قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید خواهد کرد بلکه از نظر مالی هم کمک بزرگی به کاتالان‌ها خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به پایان رسیده و هنوز مشخص نیست که آیا او در نوکمپ می‌‌ماند یا به تیمی دیگر می‌رود، سایت گل مدعی شده است که این بازیکن آرژانتینی در شرف امضای یک قرارداد 5 ساله جدید است که او را تا سال 2026 در بارسلونا نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت همچنین مدعی شده است که کاپیتان 34 ساله کاتالان‌ها برای برداشتن یک بار مالی سنگین از روی دوش باشگاه، حاضر شده است که حقوقش را به میزان 50 درصد کاهش دهد.

مسی که تمام دوران بازی‌اش از سال 2004 تا کنون را در بارسلونا سپری کرده است، در حالی حاضر به تمدید قرارداد با این تیم شد که تابستان گذشته در چنین مقطعی از فصل به صورت رسمی از رئیس وقت باشگاه (خوسپ ماریا بارتومئو) درخواست فسخ قرارداد کرد. با این حال با رفتن بارتومئو و روی کار آمدن خوان لاپورتا و همچنین عمل کردن رئیس جدید به وعده‌هایش برای خرید بازیکنان جدید از جمله سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و ممفیس دپای، به نظر می‌رسد که نظر مسی درباره ترک بارسلونا تغییر کرده است.

مسی در 5 سال گذشته رقمی معادل 550 میلیون یورو (75 میلیون یورو در هر فصل) از بارسلونا حقوق گرفته است اما شرایط اقتصادی باشگاه اجازه نمی‌دهد او باز هم چنین حقوقی دریافت کند. از این رو در صورت صحت داشتن ادعای سایت گل، حقوق او به نزدیک 30 میلیون یورو در سال کاهش پیدا خواهد کرد. با این وجود مشخص نیست که آیا مسی تا پایان قرارداد 5 ساله جدید بازیکن تیم خواهد ماند یا بعد از مدتی در پستی دیگر مشغول به کار خواهد شد.

خبر امیدوارکننده لاپورتا به هواداران بارسلونا درباره مسی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی سایت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس