Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مرکز اُتیسم امام علی (ع) واقع در میدان هفت باغ با 40 هزار مترمربع ساختمان به عنوان مجهزترین مرکز اُتیسم کشور است که تمام ساختارهای آموزشی و تربیتی ویژه این گروه را دارد.   دراین مرکز علاوه بر آموزش‌های درمانی برای بچه‌های اُتیسم در گروه سنی زیر 14 سال،مهارت‌آموزی برای رده‌های سنی بالاتر را نیز پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمان همچنین در آیین ویدئوکنفرانسی واگذاری 110 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور شرکت کرد.

علی زینی‌وند،استاندار کرمان در این آیین با تبریک روز بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه هستند.   وی با اشاره به بازدید خود از پروژه های بهزیستی بیان داشت: برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری از بودجه‌های دولتی و امکانات استان نهایت کمک را خواهیم داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان خیران بزرگی دارد، گفت:همه ما باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم تا بخشی از گرفتاری‌های جامعه رادرحوزه معلولیت،سلامت روان،پیشگیری وکمک‌های معیشتی کاهش دهیم.  

عباس صادق‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز گفت:در دولت تدبیر و امید 9هزار واحد مسکونی توسط بهزیستی استان متقبل شده‌ایم که 6800 واحد آن واگذار شده و مابقی نیز در دست انجام است.   وی از پیگیری مشکلات پروژه 198 واحدی بهزیستی در استان خبرداد و گفت:با رایزنی‌های صورت گرفته،تسهیلات بلاعوض برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

شایان ذکر است،امروز به طورهمزمان2075واحدمسکونی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور افتتاح گردید. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار کرمان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

محسن حدادیان در گفت و گو با ایسنا از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار