Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از میزان، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی استان البرز به منظور حمایت از تولید عنوان کرد: پس از ابلاغ طرح تحول قوه قضاییه، یکی از اقداماتی که در دادگستری استان البرز صورت گرفت، تشکیل شورای تحول قضایی بود و اولین محور از محور‌های طرح‌های تحولی دادگستری استان البرز، برنامه‌های تحولی مرتبط با حوزه اقتصاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بتوانیم به صورت مصداقی از واحد‌های تولیدی حمایت کنیم، اولین اقدامی که در دادگستری استان البرز صورت گرفت، طرح پایش بنگاه‌های اقتصادی بود؛ چرا که هر اقدام حمایتی نیاز به شناخت از بنگاه‌های اقتصادی داشت.

وی اظهار کرد: در این راستا، حدود ۲۳ هزار بنگاه اقتصادی و حدود ۵۷ هزار واحد صنفی فعال در مجموعه استان البرز شناسایی شد. استان البرز یک استان صنعتی است و واحد‌های تولیدی و صنعتی متعددی در این استان در حدود ۱۱ شهرک صنعتی که در استان البرز داریم، مستقر هستند؛ از این جهت نیاز بود شناسایی اولیه را انجام دهیم و بعد از شناسایی اولیه، نیاز بود که به صورت میدانی در راستای تحقق شعار‌های سال و سیاست‌های قوه قضاییه از بنگاه‌های اقتصادی حمایت‌های لازم و قانونی را داشته باشیم.

فاضلی هریکندی تصریح کرد: صرفا در سال گذشته حدود ۱۴۵ بازدید از سوی مقامات مختلف دادگستری استان البرز از واحد‌های تولیدی صورت گرفت که در این بازدید‌ها در خصوص حدود ۳۰۰ واحد تولیدی که مشکلاتی داشتند، جلسات مستمری با آن‌ها برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز اظهار کرد: فقط در سال گذشته زمینه برای تداوم اشتغال حدود ۳ هزار نفر در استان البرز فراهم شد و در خصوص واحد‌های تولیدی که دارای مشکلاتی بودند، با حل برخی مشکلات آن ها، زمینه برای تداوم اشتغال فراهم شد و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه برخط پیگیری مشکلات مربوط به تولید عنوان کرد: برای اینکه نیازی به مراجعه تولیدکنندگان دارای مشکل به دادگستری نباشد، این سامانه را ایجاد کردیم تا به صورت بر خط از طریق پورتال دادگستری استان البرز وارد این سامانه شوند و مشکلاتی که در حوزه تولید دارند را اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسین فاضلی اشتغال اقتصادی دادگستری استان البرز واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود