Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمانپور عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سرنشینان این مینی‌بوس ۱۵ نفر بوده‌اند و گفته می‌شود به روستای سرآقاسید به این منطقه سفر کرده بودند.

وی ادامه داد: از تعداد مجروحان حال ۲ نفر وخیم گزارش شده که با بالگرد به بیمارستان کوهرنگ منتقل شدند و ۶ نفر مصدوم دیگر نیز با آمبولانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانپور خاطرنشان کرد: حال عمومی ۶ مسافر دیگر این مینی‌بوس مساعد است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار کوهرنگ افزود: با گزارش این حادثه به سرعت شورای تامین شهرستان تشکیل شد و نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، سپاه و سایر نهادهای شهرستان به حالت آماده باش درآمده و به منطقه اعزام شدند.

به گفته زمانپور علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

یک فروند بالگرد برای امدادرسانی به سرآقاسید عازم کوهرنگ شد

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: یک فروند بالگرد برای خدمات‌رسانی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی مینی‌بوس در سرآقاسید کوهرنگ عازم این روستا شد.

خسرو کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان سانحه تصادف سرآقاسید کوهرنگ ۶ دستگاه آمبولانس از جمعیت هلال‌احمر و اورژانس چهارمحال و بختیاری عازم منطقه شده است.

وی افزود: همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس متعلق به اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری برای امدادرسانی مطلوب به حادثه‌دیدگان سانحه تصادف سرآقاسید کوهرنگ اعزام شد.

به گزارش ایرنا، روستای سخت‌گذر سرآقاسید شهرستان کوهرنگ در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرکرد و ۴۵ کیلومتری «چلگرد» قرار دارد. 

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری تصادفات جاده ای کوهرنگ چهارمحال وبختیاری تصادفات جاده ای مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین