Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@18:44:11 GMT

کاهش قیمت روغن‌ موتورهای دیزلی از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۲۹۴

مدیرعامل شرکت نفت بهران از افزایش عرضه روغن موتور توسط تولید کنندگان خبر داد و گفت: قیمت انواع روغن‌ موتور بخصوص دیزلی هفته آینده روند کاهشی خواهند داشت.

اسعد عزیزی در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: شرکت های تولید کننده روغن در نشستی که روز گذشته در پالایشگاه تهران در خصوص عرضه این کالا برگزار شد تصمیم به عرضه بیشتر این محصول در بازار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت های عرضه کننده روغن خودرو هیچگونه افزایش قیمتی نداشته اند، عنوان کرد: شبکه های توزیع روغن باید همکاری لازم را داشته باشند و از نگهداری این محصول در انبارهای خود اجتناب کنند.

عزیزی اضافه کرد: شرکت های روغن ساز بخصوص نفت بهران به سختی نیاز بازار را تامین کرده است از همین جهت به تمامی عاملان توزیع اخطار می دهیم که حق نگهداری روغن خودرو بخصوص دیزلی را در انبارهایشان ندارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت بهران تنها شرکتی است که بیشترین روغن موتورهای دیزلی را به بازار عرضه می کند، بیان داشت: سهم نفت بهران در تامین بازار در حدود ۴۲ درصد است ولی هم اکنون ۶۰ درصد نیاز بازار را تامین می کند.

عزیزی یادآور شد: اسناد ارائه روغن توسط شرکت نفت بهران موجود است و اگر کمبودی در بازار مصرف به وجود آمده به دلیل عرضه کم روغن توسط سایر شرکت ها می باشد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت انواع روغن موتورهای دیزلی و بنزینی در کشور روند صعودی به خود گرفته است و در این در حالی می باشد قیمت کارخانه با قیمتی عرضه آن در تعویض روغنی ها تفاوت فاحشی دارد.

شرکت نفت بهران یکی از تولید کنندگان عمده انواع روغن های صنعتی بخصوص دیزلی و بنزینی است که در کنار پالایشگاه تهران(شهید تندگویان) در بخش کهریزک شهرستان ری واقع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت نفت بهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است