Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودی فرید گفت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد، خانواده‌هایی را تحت پوشش می‌گیرند که جزو خانواده‌های نیازمند و حداقل جزو ۷ دهک اول درآمدی کشور باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی با برنامه «صبح و گفتگو» به صورت تلفنی مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسعودی فرید مسیر سازمان بهزیستی را رو به رشد دانست و گفت: خانواده‌های زن سرپرست از جمله خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی هستند و چندین سال است که از بین ۲۵۰ هزار خانم تحت پوشش تقریباً ۱۰۰ هزار نفر از آنها، تحت پوشش تأمین اجتماعی و بیمه روستایی عشایری قرار گرفتند.

وی ضمن اشاره به تحت پوشش بردن خانواده‌های زن سرپرست دیگر در کمیته حضرت امام (ره) بیان کرد: در کلیه شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر، تمام مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد با پوشش بالاتری و از سطح ۵ تحت حمایت قرار می‌گیرند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ضمن اشاره به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار خانواده زن سرپرست در کشور تشریح کرد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد، خانواده‌هایی را تحت پوشش می‌گیرند که جزو خانواده‌های نیازمند و حداقل جزو ۷ دهک اول درآمدی کشور باشند که حدود ۲۵۰ هزار خانوار را سازمان بهزیستی و یک میلیون خانواده را کمیته امداد تحت پوشش دارند و باقی خانواده‌ها در دهک‌های بهتری قرار دارند، اما باید تمام شماری بهتری از این خانواده‌ها صورت گیرد.

مسعودی فرید در رادیو گفتگو با بیان اینکه در تمام خانواده‌های تک والد با سرپرست مرد یا زن، طرحی ریخته شده خاطرنشان کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و زن سرپرست شدن خانواده به تعویق خواهد افتاد.

وی ضمن اشاره به افزایش مستمری‌ها در چند سال گذشته به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گفت: با توجه به تورم اقتصادی همچنان با مستمری ایده آل فاصله داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهزیستی فرید پوشش کمیته امداد سازمان بهزیستی کمیته امداد مسعودی فرید زن سرپرست تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند