Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم افزود: این عید روزی است که خداوند نعمت خود را کامل کرده و ولایت و جانشین بعد از رسول خود را به مسلمانان  هدیه داده است. 

نوشادی از همه مردم به ویژه هیئت های مذهبی خواست که به تکلیف خود عمل کنند و غدیر را احیا و جشن های این عید خداوندی را باشکوه تمام برگزار کنند و در این روز با عظمت، اطعام غدیر و کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر را با نام مولا علی علیه السلام  انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

وی در ادامه افزود: باید دسته های شادی و اجرای سرودهای خیابانی با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی در کنار آذین بندی خیابانها و معابر برپا شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: قطعا اگر غدیر بزرگ داشته شده بود محرم اتفاق نمی افتاد بنابراین امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش شهدای احیای غدیر هستند پس باید برای غدیر بیشتر از عاشورا و فاطمیه توان گذاشت و نیاز است که برای احیای بیشتر غدیر توان مضاعفی گذاشته شود.

نوشادی در پایان تاکید کرد که غدیر افضل بر تمام مناسبت های تشییع است و در واقع اساس این مذهب بر بزرگداشت این روز یعنی روز عید سعید غدیر استوار است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم امام علی عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم امام علی عاشورا عید سعید غدیرخم امام علی عاشورا هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است