Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، دفتر میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد که وی لیست کابینه جدید دولت را از سعد الحریری، نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه دریافت کرده است.

دفتر ریاست‌جمهوری لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: میشل عون لیست اعضای کابینه لبنان که شامل اسامی و چینش جدید است را از سعد الحریری دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که کابینه جدید با آنچه در گذشته درمورد آن توافق شده بود، تفاوت دارد.

این بیانیه اضافه کرد: میشل عون به سعد الحریری ابلاغ کرد که کابینه پیشنهادی، مورد بحث‌وبررسی و رایزنی قرار خواهد گرفت.

ساعاتی پیش، «سعد الحریری»، با «میشل عون»، در بیروت، پایتخت لبنان دیدار و پس از آن اعلام کرد: مطابق با ابتکار عمل فرانسوی و «نبیه بری»، رئیس پارلمان لبنان برای تشکیل دولت، لیست یک گروه ۲۴ نفره از وزرای متخصص را به رئیس‌جمهور ارائه دادم.

حریری افزود: اکنون لحظه‌ای حقیقی برای من پس از ۹ ماه است و منتظر پاسخ رئیس‌جمهور هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهد و از فاجعه در لبنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعد الحریری میشل عون کابینه جدید تحولات لبنان سعد الحریری میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)