Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تخریب غرفه‌های بقعه خواجه مراد اظهار کرد: عرصه خواجه مراد ملک آستان قدس رضوی است، مطابق اسناد موجود در پرونده آستان قدس رضوی رابطه استیجاری بین بقعه و آستان قدس پیش از سال‌های ۱۳۶۰ وجود دارد و اجاره نیز پرداخت‌شده است، طبق روال معمول پس از اتمام مدت قرارداد اجاره اسناد، اجاره رسمی بین بقعه و آستان قدس رضوی تجدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: قرارداد اجاره عادی بین بقعه و آقای حسن خزاعی فرد در سال‌های ۷۰ و بعدازآن وجود دارد که بر اساس قرارداد اجاره یک باب دکه به اجاره نامبرده واگذارشده و در سال ۸۳ بر اساس رأی دادگاه حکم به تخلیه دکه مورد اجاره صادرشده است.

وی افزود: خزاعی فرد مستأجر یک دکه بود که بر اساس حکم دادگاه در سال ۸۳ محکوم‌به تخلیه‌شده است ولی به جهت تمکین در پرداخت مال‌الاجاره، قرارداد اجاره با وی تمدیدشده ست.

فتحی ادامه داد: متأسفانه پس‌ازآن بدون اجازه نسبت به قطع درخت چندین ساله که سایه آن بالای همان دکه بود اقدام و بدون اجازه بقعه ساخت‌وساز را شروع کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حکم تخلیه به‌اضافه خلع ید مغازه و رستوران و قلع‌وقمع آن صادرشده بود، امروز با حکم قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی این حکم اجرا شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: حکم قضایی قرارداد اجاره آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی