Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:12:43 GMT

باورنکردنی؛ ضرب و شتم شدید 3 بازیکن اخراجی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۸۱۵

باورنکردنی؛ ضرب و شتم شدید 3 بازیکن اخراجی

سه بازیکن نفت مسجدسلیمان که از سوی محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند، مورد حمله چند فرد ناشناس قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه" نفت مسجدسلیمان در شرایطی شب گذشته با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم رده چهاردهمی ذوب‌آهن شکست خورد که هر سه گل را در نیمه اول دریافت کرد؛ اتفاق عجیبی که در این فصل برای آن‌ها نیفتاده بود و موجب شد محمود فکری در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود این‌که نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم دو گل زد اما در نهایت بازنده زمین را ترک کرد که شکست در این رقابت با عصبانیت محمود فکری در کنفرانس خبری مواجه‌ شد و او از کلمه «مشکوک» استفاده کرد.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از پایان بازی دیروز اعلام کرد «نام هیچ بازیکنی را نمی‌آورم اما این باخت ما مشکوک بود و از کمیته اخلاق می‌خواهم تا این دیدار را بازبینی کند.»

 

این صحبت‌های محمود فکری جنجال زیادی بر پا کرد و پس از آن‌هم مدیر تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد هواداران این باشگاه نسبت به عملکرد چند بازیکن مشکوک شده بودند که پس از بررسی باشگاه، آن‌ها نیز به بازی چند شک کرده‌اند.

 

پس از این اتفاقات اعلام شد میثم تهی‌دست، مصطفی نائیجی‌پور و نیما انتظاری سه بازیکن نفت مسجدسلیمان در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند و فعلا حق حضور در تمرینات را تا نظر بعدی محمود فکری، ندارند ولی امروز ظهر یک اتفاق عجیب برای این سه بازیکن رخ داد.

 

خوابگاه بازیکنان نفت MIS در شهر مسجدسلیمان روبروی یک فضای باز و خرابه مانند است؛ و پس از این‌که ظهر امروز این سه بازیکن قصد خروج از خوابگاه را داشتند، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.

 

یک خودرو که چهار سرنشین تنومند داشت، این سه بازیکن نفت مسجدسلیمان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد که همین اتفاق باعث مصدومیت آن‌ها هم شد و در این بین میثم تهی‌دست با ضربه‌ای که به قفسه سینه او وارد آمد، آسیب جدی‌تری دید. اما آن افراد ناشناس پس از این درگیری صحنه را ترک کردند.

 

تهی‌دست، نائیجی‌پور و انتظاری قصد بازگشت به تهران را دارند تا علاوه بر معاینه پزشکی، بررسی بعدی برای بازگشت آن‌ها به تمرینات هم انجام شود. این اتفاق در حالی برای آن‌ها رخ داده که گفته می‌شد که این افراد قرار است از فردا در تهران به تمرینات نفت مسجدسلیمان اضافه شوند ولی به وجود آمدن چنین درگیری و مصدومیت آن‌ها، بازگشت‌شان به تمرینات را نامشخص می‌کند.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان محمود فکری سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها

یک اشتباه عجیب باعث شد پشت خط زن تیم ملی هلند که رقیب ایران برای صعود به المپیک است، از حضور در لیگ ملت‌ها باز بماند.

به گزارش ایسنا، بنی توینسترا، پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند، امسال در لیگ ملت های والیبال شرکت نخواهد کرد. این اتفاق نتیجه یک خطای داخلی توسط فدراسیون والیبال هلند در مراحل ثبت نام بوده است.

تلاش برای رفع این مشکل ناموفق بوده و به این ترتیب این بازیکن هلندی قادر به همراهی هلند در لیگ ملت‌ها نخواهد بود. 

فدراسیون والیبال هلند نام ۳۰ بازیکن را برای حضور در لیگ ملت‌ها ارائه داد اما معلوم شد که ۲۹ بازیکن واجد شرایط بازی در لیگ ملت‌ها هستند چرا که اطلاعات مربوط به یکی از بازیکنان تکمیل نشد و به این ترتیب او حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

هرمان مپلینک مدیرفنی تیم ملی والیبال هلند گفت: این اشتباه وحشتناک و غم انگیز است. ما برای بنی متاسفیم که همیشه بی قید و شرط خود را وقف تیم می‌کند. این اشتباه برای کادرفنی و تیم نیز بسیار ناراحت کننده است اما متأسفانه برگشت ناپذیر است.

بنی توینسترا در واکنش به این اتفاق گفت: من از اتفاقی که افتاد بسیار ناامید هستم. شما تمام سال را صرف تلاش برای پیشرفت می کنید و تمام طول سال به فکر رسیدن به المپیک هستید ولی این اتفاق تلخ برای شما رخ می‌دهد. خیلی از این بابت ناراحت شدم که نمی توانم در لیگ ملت‌ها هلند را همراهی کنم اما متاسفانه اشتباهاتی صورت گرفته و راه جبرانی ندارد. این اتفاق بسیار مایه تاسف است.

هلند در تلاش برای کسب جواز حضور در المپیک است و پیاتزا سرمربی ایتالیایی هلند به زودی جانشین این بازیکن را اعلام خواهد کردو اگر هلند جواز حضور در پاریس را کسب کند، این بازیکن ۲۳ ساله می تواند در المپیک، کشورش را همراهی کند.

به گزارش ایسنا، هلند یکی از رقبای ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک است که در حال حاضر امتیاز بالاتری نسبت به ایران دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ