Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال مردان ایران به ترکیب اصلی اعزامی به بازی‌های المپیک رسید و از بازیکنان، مربیان و همکارانی که در جریان اردو در راه پیشرفت تمرینات و آماده‌سازی بازیکنان صمیمانه در خدمت تیم ملی بودند، سپاسگزاری و خداحافظی کرد.

سعید معروف، جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و آرمان صالحی ۱۲ بازیکن تیم ملی اعزامی به المپیک توکیو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و امیر خوش‌خبر نیز سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار مقابل فامالیکائو حضور تعویضی در زمین داشت و یک گل به ثمر رساند، در دو مسابقه پیاپی پورتو برابر ویتوریا گیمارش و کاسا پیا در ترکیب قرار گرفت و توانست گلزنی کند، اما در بازی هفته قبل با اسپورتینگ لیسبون از جمع نفرات اصلی خارج شد که امشب دوباره وضعیت او تغییر کرده است.

به نقل از ورزش سه ستاره ایرانی پورتو که در 20 مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه امشب مقابل شاوس و بازگشت به ترکیب تیمش دوباره بدرخشد و گلزنی کند.

مهدی طارمی بعد از اینکه در دو دیدار متوالی پورتو در ترکیب قرار گرفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، نیمکت نشینی غیر منتظره‌ای را در مسابقه هفته قبل برابر اسپورتینگ تجربه کرد که امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برای دیدار با شاوس بازگشته است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف شاوس رده هفدهمی که گزینه سقوط است، خواهد رفت و مهدی طارمی انگیزه زیادی دارد در این بازی پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

یاران طارمی با 19 پیروزی، 6 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 63 امتیازی و تیم سوم جدول هستند که سعی دارند همین جایگاه را حفظ کنند و سهمیه لیگ اروپا به دست بیاورند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902837

دیگر خبرها

  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند