Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ،  کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: فردا پنجشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی ۳۰ طرح در حوزه راه و شهرسازی در لرستان افتتاح می‌شود.

به گفته کرم الهی در حوزه راهسازی ۲ طرح شامل زیر گذر فیروزآباد در شهرستان سلسله و ۲۵ کیلومتر محور چهارخطه با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۳ پل بزرگ بابا زید، پران پرویز و حیات الغیب و ۲۵ پل کوچک تخریب شده بر اثر سیل فروردین سال ۱۳۹۸ با ۱۰۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی افتتاح طرح راه و شهرسازی حوزه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳