Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه سه‌شنبه ۲۲ تیرماه و در قسمت جدید «خندوانه» که با اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم روی آنتن رفت، این برنامه با حال و هوایی تئاتری آغاز شد.

در ابتدای برنامه رامبد جوان به مناسبت ۲۲ تیر و سالگرد درگذشت حمید سمندریان از تأثیرگذارترین هنرمندان تئاتر معاصر ایران یادی از این هنرمند فقید تئاتر کرد و گفت: سالگرد درگذشت استاد بزرگ حمید سمندریان است، ایشان از بزرگان تئاتر مملکت ما است، روح شان شاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: به این مناسبت و به مناسبت کرونا باید بگویم که بچه‌های تئاتر طی یک سال و نیم گذشته خیلی خیلی زیاد آسیب دیدند. به دلیل تعطیلی تئاترها و تعطیلی کارشان که هیچ کار دیگری نمی‌توانند بکنند، خیلی‌های شان خانه نشین شدند و این آسیب بزرگی هم از نظر مالی و هم از نظر روحی است. اینکه یک پدر، یک مادر یا جوانی که برای خود برنامه ریزی کرده و خانواده خود را اداره می‌کند و یک دفعه شغل خود را از دست می‌دهد، خیلی خیلی جای تأسف دارد.

جوان سپس خطاب به مخاطبان تلویزیونی برنامه «خندوانه» گفت: از همه خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم و با تأکید خواهش می‌کنم که به محض باز شدن سالن‌های تئاتر حتماً از تئاترها استقبال کنید و حتماً تئاترها را ببینید زیرا بچه‌های تئاتر غیر از اینکه به حمایت نیاز دارند، مطمئناً شوری که شما برای شان هدیه می‌برید را با تمام جان شان دریافت می‌کنند و بدانید آنها هم با تمام قدرت و قوا و توانایی شان روی صحنه می آیند چون یک سال و نیم این انرژی جمع شده و می‌خواهند عالی باشند. مطمئناً بهترین میزبانی و پذیرایی را از شما خواهند کرد.

مجری برنامه «خندوانه» در ادامه خطاب به هنرمندان تئاتر، اظهار کرد: دوستان تئاتری من، عزیزان تئاتری، من هم به نوبه خودم به عنوان عضوی کوچک از جامعه تئاتر، سینما و تلویزیون عشق و درود خودم را نثارتان می‌کنم و امیدوارم تئاتر هر چه زودتر دوباره رونق بگیرد.

این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون تأکید کرد: واقعاً تماشای تئاتر به عمر آدم اضافه می‌کند. من هر وقت به تماشای تئاتر نشسته‌ام تا مدت‌ها مزه آن تئاتر در خیال و جانم بوده و لذتش را برده‌ام. امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود.

جوان در ادامه بخش ابتدایی شادی برنامه را به تئاتری‌ها و همچنین خبرنگاران محیط زیست تقدیم کرد و گفت: شادی برنامه را تقسیم بکنیم به همه تئاتری‌های عزیز ایران که واقعاً به شعور، فرهنگ و باورهای درست اجتماعی، خانوادگی و انسانی همه ما اضافه می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود در این بخش از برنامه «خندوانه» تصریح کرد: تئاتر جای بسیار مقدس و فوق‌العاده ای است و امیدوارم صحنه‌اش همیشه پر رونق و چراغش روشن باشد و بچه‌های تئاتر بدرخشند و کیف کنند و ما هم به عنوان مخاطب شان همیشه تئاتر را ببینیم و لذت ببریم و برای شان ایستاده کف بزنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری

حسن وحید معاون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوانداری باید اجرا شودکه براین اساس سالانه ۴ میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می گیرد.

به گفته او، برای اجرای ۴ میلیون هکتار حدود ۳ تا ۳.۵ همت  اعتبار مورد نیاز است.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها ادامه داد: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل و ۶ تا ۸ تنی فرسایش خاک در هکتار را به همراه دارد.

او با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، افزود: اجرای این عملیات ۱.۵ تا ۳ برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

وحید گفت: طی برنامه هفتم و هشتم ۹۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری باید انجام شود که سالانه ۵۱ میلیارد متر مکعب استحصال آب را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد