Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «فرزادالماسی» عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سرسرای بخشداری کنگاور با انتقاد از بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی نسبت به پروتکل های بهداشتی، افزود: همه دستگاه ها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و در این رابطه با ادارات کم توجه برخورد خواهد شد.

فرماندار کنگاور با اشاره به موقعیت جغرافیایی کنگاور در ورودی استان و قرارگیری بر سر شاهراه آسیایی، اظهار داشت: قرمز شدن همزمان کنگاور و برخی از شهرستان های همسایه همچون نهاوند نیازمند توجه و نظارت بیشتر شهروندان بر ارتباطات و مراودات با شهرهای قرمز رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، برای کنترل موج پنجم کرونا نیازمند بازآفرینی باورها نسبت به خطر این بیماری و اقناع سازی شهروندان برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی ادامه داد: برای مقابله اصولی و منطقی با کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون عمومی مردم باید بصورت جدی دنبال شود و واجدین شرایط نیز بدون ترس و استرس به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه نمایند.

فرماندار کنگاور با انتقاد از برپایی برخی آیین ها افزود: برگزاری هر گونه مراسمی در شهرستان ممنوع بوده و با مسببین برگزاری مراسمات برخورد خواهد شد.

الماسی در ادامه یادآور شد: تیم‌های ویژه بازرسی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از امروز در این شهرستان فعال می شود.

وی افزود: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت مصوبات ستاد کرونا، پروتکل‌های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.

کنگاور بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ بیست و سوم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

هم اکنون ۲۴ بیمار کرونایی در بخش ایزوله و مراقبت های ویژه بیمارستان شهید چمران کنگاور بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک وضعیت قرمز ویروس کرونا ماسک وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی کنگاور پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران