Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:44:43 GMT

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از روستاهای میناب

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۷۰۰۷

بازدید جمعی از نمایندگان مجلس از روستاهای میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله سید نظام الدین موسوی عضو هیأت رییسه مجلس و علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس و احمد نادری از نمایندگان مردم در خانه ملت با حضور در روستاهای شهرستان میناب، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایندگان همچنین از روستای کم برخوردار سنجری در بخش مرکزی میناب بازدید و در جریان مشکلات و مطالبات مردم از جمله راه دسترسی، مسجد روستا و فضای آموزشی بود، قرار گرفتند.

همچنین در پیگیری موضوع راه دسترسی روستاها، تماس تلفنی با تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برقرار و زمینه انجام این پروژه بصورت مشارکتی بررسی و فراهم شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس روستا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان هرمزگان از زندان میناب بازدید کرد.

محمدی رییس سازمان زندان‌ها، امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جریان برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، پس از حضور در بشاگرد و پیگیری امور قضایی این شهرستان، از زندان شهرستان میناب نیز بازدید به عمل آورد. 

محمدی همچنین به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولین قضایی و اجرایی این شهرستان که در محل زندان به انجام رسید نیز حضور یافت. در این جلسه رئیس دادگستری و فرماندار میناب گزارشی از موضوعات و مشکلات این شهرستان ارائه دادند.

حضور در محل اسکان زندانیان، دیدار با پرسنل و همچنین رصد اقدامات تحولی در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب دنبال شد.

همچنین قرار است برنامه‌های دیگری با محوریت اقدامات قضایی بویژه در حوزه زندان بانی با حضور این مقام قضایی در بندرعباس پیگیری شود.

گفتنی است، حضور رئیس سازمان زندان‌ها در شهرستان‌های بشاگرد و میناب در راستای برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما