Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:30:09 GMT

پروژه‌های مشکل‌دار لرستان کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۷۱۲۸

پروژه‌های مشکل‌دار لرستان کدامند؟

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: پارسیلون، ماشین‌سازی و صدر فولاد از پروژه‌های مشکل‌دار استان هستند.

اسد عبدالهی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات سه واحد اقتصادی بزرگ لرستان که امروز ۲۳ تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: این سه واحد اقتصادی از پروژه‌های مشکل‌دار استان هستند که پس از بررسی و تبادل نظر میان حاضرین در جلسه تصمیمات خوبی در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بحث شرکت پارسیلون علیرغم طولانی شدن فرآیند حل مشکلات آن، مقرر شد هیئت‌مدیره این شرکت ظرف مدت مشخص و تا پایان تیرماه تشکیل شود تا امورات مرتبط را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به پیگیری‌های همزمان دکتر خادمی در دبیرخانه مناطق ویژه اقتصادی کشور برای رفع مشکل این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد از دیگر پروژه‌های مطرح شده در جلسه امروز بود که پس از بررسی، با انتقال سهام این شرکت به سرمایه‌گذار جدید هلدینگ توسعه انرژی خزر موافقت شد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفع مشکلات شرکت ماشین‌سازی مقرر گردید هفته آینده جلسه‌ای با معاون وزیر صمت، با هدف تشریح و رفع مشکلات این شرکت به‌عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان برای دریافت تسهیلات، برگزار شود.

وی اضافه کرد: شرکت صدر فولاد از دیگر پروژه‌های اقتصادی استان است که مشکلات عدیده‌ای از نظر قضایی و اداری دارد و با توجه به وضع موجود تأکید شد هر چه سریع‌تر به چرخه تولید بازگردد و درصورتی‌که تا یک هفته آینده راه‌اندازی نشود، سیستم بانکی استان به‌عنوان طلبکار اصلی پروژه نسبت به اجرای بحث تملک آن و واگذاری به سرمایه‌گذار جدید اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صمت لرستان استانداري واحد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار