Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اسماعیل چگنی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تسریع در روند درمانی بیماران مبتلا به سرطان، دستگاه شتاب دهنده الکتا ساخت کشور انگلیس از پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود در دنیا با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال در حال نصب است. 

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهرستان دزفول با اشاره به ارائه خدمات رایگان در این بیمارستان، گفت: با آغاز فعالیت بخش دوم رادیوتراپی، پرتودرمانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیماران مبتلا به سرطان که امکان درمان کامل با روش‌های شیمیایی یا جراحی نداشته باشند و نیز برخی بیماری‌های خوش خیم که قابل درمان به روش جراحی نیستند، می‌توانند از امکانات بخش رادیوتراپی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهرستان دزفول بهره‌مند شوند.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول  به عنوان یک بیمارستان بدون صندوق، کلیه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی را به صورت رایگان در اختیار بیماران شهرهای دزفول و اطراف و استان‌های مجاور قرار می‌دهد.

برچسب‌ها دزفول کمک های مردمی خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول کمک های مردمی خوزستان دزفول کمک های مردمی خوزستان بهداشت و سلامت بیماران مبتلا به سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان